Pentru sefii lui BMW, acest nou Seria 3 Coupe ar fi ca si cum i-ar da cuiva un cadou de care nu sunt foarte sigur ca se va bucura. Dupa ce au desenat intr-un stil inconfundabil noul Seria 3, schimband linia generala a modelului, presiunea cea mai mare a cazut pe umerii celor insarcinati cu dezvoltarea noului Coupe mult mai elegant decat limuzina si in cazul vechii generatii.
Deci, este momentul ca oficialii de la Munchen sa inceapa sa-si roada unghiile si creioanele, in timp ce publicul desface ambalajul celui mai nou model bavarez. Proaspat scos din cutie, noul Seria 3 Coupe nu mai are nici o legatura cu fosta generatie.
In cazul de fata insa, liniile pronuntate ale caroseriei noului Seria 3 dau mult mai bine pe caroseria de coupe ce are nevoie de o personalitate puternica. In afara de linia pronuntata a umerilor laterali si de linia plafonului joasa, elemente preluate de la Seria 6, noul 3 Coupe a luat ce era mai bun din designul limuzinei Seria 3.
Formele caroseriei sunt mult mai dinamice si mult mai "prietenoase". Farurile au o forma rotunjita, capota motorului este scoasa in evidenta mai mult, stopurile cu LED-uri revin la o forma "normala" pentru BMW, cu pozitionare pe orizontala, iar grila fata a fost marita si usor redesenata.
In acelasi timp, portierele sunt mai lungi, luneta, inclinata mai puternic si stopurile, prelungite pe aripi. BMW a hotarat sa construiasca aripile fata din materiale plastice, astfel ca noul model este cu 10 kilograme mai usor decat limuzina. O atentie cu totul si cu totul speciala a fost acordata motorizarilor noului coupe care marcheaza mai multe premiere.
BMW revine dupa foarte mult timp la Turbo prin intermediul noului propulsor cu sase cilindri in linie, de 3 litri cilindree. Avem de-a face cu dublu-turbo de fapt, astfel ca noul 335i va oferi o putere maxima de 306 CP si un cuplu maxim de 400 Nm, care va accelera masina de la 0 la 100 km/h in 5,5 secunde.
Viteza maxima va fi limitata electronic, din nou, la 250 km/h. Varful de gama al Seriei 3, viitorul M3, va fi echipat cu o motorizare V8 aspirata, astfel ca inginerii de la M-Sport sunt destul de ocupati, ei trebuind sa monteze un motor destul de mare intr-o caroserie destul de mica.
Si mai multa presiune pe umerii acestora a pus deja Audi cu noul RS4, echipat tot cu V8 aspirat, o masina sport cu totul si cu totul deosebita, pe care noul M3 va trebui sa il depaseasca din toate punctele de vedere. Chiar si coupe-urile standard ale Seriei 3 vor avea ceva de furca cu proaspat prezentatul TT.
Noul Seria 3 Coupe va fi disponibil in Romania incepand cu luna septembrie.
Autor: BBC Top Gear
Aparut: Numarul 13 - Iunie 2006
Sursa: topgear.ro
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro