A venit timpul sa iau primul contact cu noul BMW X5 si am avut la dispozitie o versiune deosebit de interesanta la nivelul motorizarii. Dar inainte sa va spun cum se misca cel mai slab motorizat X5, merita sa ne amintim cum au plecat cei de la BMW pe taramul atat de concurential (acum) al SUV-urilor.

BMW X5 a ajuns la a treia generatie, dupa ce primele doua au fost de un succes rasunator pentru bavarezi. Primul lor SUV, de fapt SAV, cel de la care a pornit, in jos, o adevarata gama de SUV-uri. Acum 15 ani, cand a fost lansata prima generatie BMW X5, constructorul bavarez pornea intr-un teritoriu complet nou, iar acum are deja in gama nu mai putin de 5 SUV-uri, de la clasa compacta in sus. Evident, primele lor modele nu ofereau alta versiune decat tractiunea integrala. Acum, chiar si regele X5 poate fi comandat cu tractiune doar pe puntea spate.

Schimbari de optica, ajustare la piata, la cam toate capitolele. Ce este de admirat la BMW X5 este consecventa unei linii de design. Nici vorba de jocurile estetice aplicate generatiilor de Seria 1. In schimb avem o maturizare a designului, fiecare generatie a fost mai impozanta, mai masiva, mai dinamica. Uitati-va la primul BMW X5. Acum pare mult prea mic, ingust, dintr-o alta clasa.

Pe de alta parte, noua generatie este si mai mare decat cea anterioara. Nu cu mult, dar suficient cat sa o transforme intr-o apartie impunatoare si atletica. Mare parte din acest efect vizual vine de la noua parte frontala, cu farurile unite de grila si spoilerul masiv. Aproape totul sta in partea din fata, pentru ca spatele a evoluat mai discret.

Citeste continuarea pe morotstory.com


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.