Luat in ras la inceput, de mai toti pasionatii de masini, Nissan Juke a aratat ca niponii si-au facut bine treaba si au stiu exact ce impact va avea designul absolut ciudat al lui Juke.

Acum, la 40 de luni de la debutul pe piata, Nissan Juke a inregistrat vanzari cumulate 420.000 exemplare. Cel mai popular motor pana acum s-a dovedit a fi cel de 1,6 litri, benzina, aflat sub capota a peste o treime din modelele vandute.

Este bilantul facut la lansarea lui Nissan Juke facelift, model care-si propune sa revigoreze vanzarile acestui SUV citadin care se bate inclusiv cu hatchback-urile de clasa mica. Faceliftul este interesant si suplimenteaza doza de ciudatenie a designului in primul rand prin farurile (de fapt, luminile de zi si semnalizare) modificate, in forma unui bumerang, inspirate de cele ale lui Nissan 370Z. Stopurile au ramas la aceeasi forma, dar structura lor este atat de mult schimbata, incat modifica mult aspectul partii posterioare, impreuna cu noua zona de jos a spoilerului.

Interiorul a ramas la fel, dar au mai aparut cateva combinatii de culori stridente pentru elementele decorative. A aparut insa un nou sistem audio, NissanConnect (multimedia) si alte cateva imbunatatiri de ordin tehnic. De exemplu, pentru versiunile 4×2, forma portbagajului a fost modificata, iar spatiul a crescut cu 40 procente, ajungand la un volum de 354 litri.

Retail jobs

Citeste continuarea pe Motorstory.ro


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.