Pe de alta parte, noua Skoda Octavia RS este si semnificativ mai agresiva la nivelul designului, insa fara exagerari inutile. Farurile pe fond negru si grila inferioara cu o generoasa priza de aer domina partea frontala, in timp ce spatele anunta ca vedem cel mai sportiv model al gamei doar prin eleronul simplu si armonios integrat si cele doua mari iesiri ale esapamentului. Lipseste insa traditionalul difuzor de aer, prezent in reteta tuturor celorlalte hothatch-uri.
Lateralele pun in evidenta jantele de 17, 18 sau 19 inch, care arata surprinzator de bine, si observam in acelasi timp si faptul ca Octavia RS este mai joasa (cu 12 mm) decat modelul normal. Cehii ofera Octavia RS atat in versiune berlina, cat si break.
Interiorul este tratat cu volan sport, scaune sport, pedalier sport, logo-ul RS prezent pe elementele principale si cam atat. Skoda n-a publicat insa poze ale habitaclului, asa ca ramane sa-l vedem ceva mai tarziu.
Citeste continuarea pe: Motorstory.ro
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro
-
Cum să-ți planifici lista de cumpărături pentru o dietă echilibrată? Ponturi...
Sursa: kudika.ro
-
Dans imersiv, ambarcațiuni și o vizită la piață: Unde puteți ieși în oraș la...
Sursa: wall-street.ro