"22 trenuri directe (11 tur/11 retur) si ramurile aferente care pornesc din principalele orase vor avea ca destinatie Constanta/ Mangalia si retur. Numai 6 dintre acestea (3 tur/3 reutr) nu vor tranzita Bucurestiul”, se arata in comunicatul transmis News.ro.
In plus, 32 de trenuri (16 tur/16 retur) vor asigura legatura Capitalei cu litoralul si retur, 14 din ele (7 tur/7 retur) ajungand pana la Mangalia si retur, restul oprindu-se la Constanta. Durata de parcurs intre Bucuresti si Constanta, pentru trenurile IR fara oprire, este de 1 ora si 58 de minute.
Totodata, 2 trenuri directe (1 tur/1 retur) vor asigura zilnic legatura Bucuresti Nord – Tulcea Oras si retur, pentru a facilita accesul turistilor la Delta Dunarii.
De asemenea, in fiecare zi, 4 trenuri (2 tur/2 retur) vor continua sa circule intre Medgidia si Tulcea.
Despre autor:
Crede cu tărie că “informația este putere” și visează ca, în viitor, să aibă o afacere în domeniul educației.
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro