Netflix a ieftinit abonamentul în România
Platforma de streaming Netflix a anunțat că a redus prețul abonamentului de bază (basic) Netflix pentru România. De la prețul de 7,99 euro prețul a scăzut la 4,99 euro. Pentru clienții care deja dețin un abonament, modificarea a fost făcută automat, iar noii membri care își vor procura un abonament Netflix vor beneficia la fel de noul tarif.
Abonamentul de bază (basic) Netflix include:
- Acces nelimitat la filme, seriale și jocuri pe mobil, fără reclame
- Vizionare pe un singur dispozitiv
- Vizionare în format HD
- Download pe un singur dispozitiv compatibil
Pe lângă tariful basic, Netflix mai pune la dispoziție alte două tipuri de abonamente: standard (9,99 euro/lună, acces pe două dispozitive simultan) și premium (11,99 euro/lună, acces pe patru dispozitive simultan). Noua modificare face parte din strategia globală Netflix, prin care platforma încearcă să mențină și să atragă mai mulți abonați în perioada în care concurența de pe piață este destul de strânsă. Pe lângă continuțul internațional vast, în România abonații au acces la cele mai recente și vizionate producții românești, precum „Teambuilding“, „Nunți, botezuri, înmormântări“ și „Mirciulică“.
Netflix a lansat abonamente mai ieftine susținute de publicitate
Platforma de streaming Netflix, prezentă în 190 de țări, a anunțat și măsuri pentru restrângerea partajării parolele pentru conturile active pe platformă. Compania a introdus noi taxe pentru conturile care împart abonamentul în afara gospodăriei, în patru țări: Canada, Noua Zeelandă, Portugalia și Spania. Aceleași măsuri ar urma să fie aplicate și în SUA după primul trimestru din 2023.
În anul 2022, Netflix a înregistrat cea mai mare scădere a numărului de abonați din ultimii zece ani. Mai toate companiile media de la Hollywood au investit miliarde de dolari în operațiunile de streaming proprii în ultimii aproape 4 ani. Concurența între companii a dus la lansarea unui nou val de servicii printre care Disney Plus, HBO Max, Peacock, Paramount Plus și Apple TV Plus.
O altă schimbare pe care a adoptat-o Netflix în ultima perioadă este lansarea abonamentelor mai ieftine susținute de publicitate, după ce ani de zile a respins conceptul de reclame pe Netflix.
Despre autor:

Valentina Podgorneac este absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității București, iar de mai bine de un an face parte din familia 9AM. Iubește să știe tot ce mișcă, să fie informată, și la rândul ei, să informeze și pe alții, deoarece un om informat este un om puternic. Pentru ea, scrisul nu este doar o pasiune, ci un stil de viață.
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Tu ce faci cu telefonul tău la finalul vieții lui?
Sursa: green.start-up.ro
-
Întreabă Orice: Sebastian Burduja răspunde întrebărillor comunității start-up.ro
Sursa: start-up.ro
-
Totul despre sigilarea dentară
Sursa: garbo.ro
-
Deutsche Bank avertizează că un val de credite neplătite în Statele Unite şi...
Sursa: futurebanking.ro
-
Câte calorii are vinul? Când și în ce cantitate este sănătos să îl bem?
Sursa: kudika.ro
-
Costică Mișaca, Taco Bell: Bucătăria mexicană e nouă pentru România, dar...
Sursa: retail.ro
-
Ucraina intensifică acțiunile ofensive lângă Bahmut
Sursa: wall-street.ro