Societatea de Transport Bucureşti (STB) asigură duminică dimineaţa 25% din capacitatea programată, deşi sunt în continuare sute de şoferi care refuză să iasă pe traseu, fiind a patra zi de grevă a angajaţilor STB.

O nouă zi de grevă a angajaților STB

"În momentul de fata asigurăm circa 25% din parcul de vehicule programat. Vehiculele pot fi localizate în timp real folosind aplicaţia INFO TB. În acelaşi timp, le mulţumim celor care au înţeles gravitatea situaţiei, nivelul de manipulare la care au fost expuşi şi au decis să iasă în traseu", a declarat pentru AGERPRES directorul general al STB, Adrian Criţ.

Potrivit sursei citate, duminică, la ora 7:00, erau pe traseele din Capitală 162 de vehicule, dintr-un total programat de 697, din care 82 de tramvaie, 65 de troleibuze şi 15 autobuze.

Consiliul de Administraţie al STB a decis ca pentru conducătorii de vehicule care intră pe traseu începând de sâmbătă cercetarea disciplinară, în conformitate cu regulamentul intern, să nu-şi producă efecte, în condiţiile în care nu există fapte de natură penală. Şeful STB a estimat pierderile provocate după trei zile de grevă la circa 20 milioane lei şi a avertizat că societatea ar putea intra în insolvenţă, dacă angajaţii nu îşi vor relua activitatea.

Retail jobs

Angajaţii STB au intrat joi dimineaţa în grevă generală, acuzând că revendicările lor privind creşterile salariale nu au fost soluţionate, însă au cerut şi demisia directorului general al societăţii. Reprezentanţii Sindicatului Transportatorilor din Bucureşti au susţinut în repetate rânduri că nu este vorba de o grevă ci de o încetare voluntară a lucrului de către salariaţii de la STB SA şi au transmis că nu a iniţiat şi nu a organizat prezentul protest.

Tribunalul Bucureşti a decis vineri că greva declanşată de angajaţii Societăţii de Transport Bucureşti (STB) este ilegală.AGERPRES.


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio, apoi a intrat „în pâine”, cu un program full-time, la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. De atunci și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 23 Ianuarie 2022 - 09 : 01

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.