Mai sunt aproape două săptămâni până la Black Friday, dar reducerile uriașe se întrevăd de acum. Ceea ce oamenii nu pot pune la îndoială, însă, sunt țepele care vin odată cu această „pomană” făcută de antreprenori. Nu e suficient să știm că un comerciant taie 50% din prețul unui produs, ci trebuie să avem în vedere și de la ce nivel pornește ieftinirea.

Reduceri record de Black Friday 2021, țepe pe măsură

Prea puțini oameni urmăresc prețul produsului căutat înainte de o promoție, așa că nu pot compara între costul lui redus și cel inițial, deci dacă reducerea este reală. Să presupunem că un laptop este vândut de Black Friday la jumătate din prețul întreg. Care preț întreg? Aceasta ar trebui să fie întrebarea pe care orice client ar fi nevoit să și-o adreseze înainte de a căuta comori pe internet în această perioadă.

Conform legii, răspunsul este : „din cel mai mic preț raportat la acest produs în ultimele 30 de zile”. Dar aici apare capcana. În ultimele zile, este posibil ca laptopul să fi trecut prin mai multe promoții, adică într-o zi să fi costat 2.000 de lei, iar în alta 2.300 de lei sau chiar 2.500 de lei. Așadar, promoția de 50% se va aplica prețului de 2.000 de lei. Totuși, în realitate, comerciantului îi convine să taie jumătate din prețul cel mai mare, astfel păstrând aparențele în fața clienților.

O altă problemă, pe care oamenii o depistează greu, din neatenție, este reprezentată de paginile false care vând articole de firmă la prețuri mici. În acest caz, avem la îndemână posibilitatea de a bloca plata, dacă ceva ni se pare suspicios după ce am plasat comanda.

Retail jobs

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Experiențele din anii precedenți ne arată că produsele cu cele mai mari reduceri se epuizează în primele secunde ale zilei de Black Friday, prin urmare cumpărătorii trebuie să urmărească atent startul promoțiilor.


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio, apoi a intrat „în pâine”, cu un program full-time, la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. De atunci și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 29 Octombrie 2021 - 10 : 10

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

{* *}

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.