Aditivii, coloranții și conservanții din mezeluri ar putea deveni istorie, căci din această lună am putea pune pe masă produse mai sigure și de calitate. O parte dintre marii procesatorii și-au schimbat rețetele și au norme de calitate mai riguroase. Această modificare ar putea aduce prețuri mai mari la raft.

Produse mai bune, dar mai sumpe pe rafturile magazinelor din România. Unii procesatori și-au schimbat deja rețetele pentru mezeluri, pentru a respecta noile norme cerute la nivel internațional

Producătorii care vor să intre în supermarketuri sau să exporte trebuie să respecte reguli mult mai stricte de siguranță și calitate a alimentelor. Vestea fantastică este că în mezeluri am putea găsi mai multă carne decât până acum. În plus, ceea ce scrie pe etichetă se va reflecta perfect în produs.

Unii dintre marii procesatori s-au aciuat din timp noilor norme cerute la nivel internațional, așa că și în prezent putem ochi în magazine produse mai sigure, de calitate. Pe de altă parte, îmbunătățirea calității mizilicurilor nu este un lucru ușor, astfel că, pentru a atinge un produs desăvârșit, se fac inclusiv analize de laborator.

Retail jobs

De altfel, faptul că românii nu mai vor produse de proastă calitate se vede și în magazine. Mulți clienți ocolesc mezelurile ieftine, nemaidorind să își pună sănătatea în pericol. Însă, nu toți acționează la fel, căci salariile nu le permit să se gândească și la bine în ceea ce privește alimentația.

România devine a treia țară din Europa, alături de Olanda și Franța, care înregistrează cel mai înalt grad de siguranță și calitate alimentară. Producătorii care vor să obțină certificarea internațională susțin că și costurile cresc, așa că încă din această lună putem observa majorări de prețuri la raft.

Cris-Tim a fost liderul pieței românești de mezeluri în țara noastră, în 2020

Prezent de peste 25 de ani în industria cărnii, Cris-Tim produce mezeluri cu ajutorul celor mai moderne tehnologii de procesare şi prin implementarea celor mai bune standarde în managementul calității și siguranţei alimentului, precum și în domeniile protecţiei mediului, sănătății și securității ocupaționale și a responsabilității sociale.

Citeste si:
Magazinele „îngheață” prețurile la unele produse, pentru a atrage...
Magazinele „îngheață”...

„La baza brandului Cris-Tim stau câteva valori importante: grija pentru oameni, responsabilitatea, inovația, tradiția și calitatea. Suntem mândri de relația strânsă pe care o avem cu clienții noștri și suntem hotărâți să fim aproape de ei și de partenerii noștri mai departe, pentru a construi împreună viitorul pe care ni-l dorim.

Toate proiectele derulate: tehnologia de înaltă presiune (HPP), standardele de calitate și siguranța alimentului, îmbunătățirea procentelor de carne, produse marca încrederii, certificarea gluten free și proiectul unic de etichetă curată, au condus în final la acest rezultat”, a declarat Mihai Dinculescu, director marketing Cris-Tim.


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 12 Iulie 2021 - 10 : 07

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.