• Tot mai mulți români s-au mutat sau au renovat locuințe din afara orașelor, la curte, pe fondul crizei sanitare.
  • Cover Grup Construct activează de 14 ani pe piața serviciilor personalizate pentru acoperișuri din România. Și în 2020 și-a menținut ritmul de creștere, cu o cifră de afaceri dublă față de 2019, de 2 milioane de euro.
  • Efervescență în piața muncii, în construcții, în 2020. Angajați din varii domenii și-au căutat un loc de muncă, inclusiv în construcții.

Cover Grup Construct, de 14 ani unul dintre principalii montatori de acoperișuri de pe piața locală, anunță o dublare a cifrei de afaceri, în 2020, și totodată cel mai bun din istoria sa. În acest timp, compania a adăugat portofoliului său alte câteva zeci de proiecte personalizate, cu valori ce au atins chiar 200.000 eur/ proiect, cele mai multe dintre ele venind din recomandările clienților precedenți.

Românii se mută la curte, pe fondul crizei sanitare

Cu toate că anul 2020 a debutat incert, în contextul crizei sanitare, iar multe dintre proiecte s-au anulat, câteva luni mai târziu piața de construcții a crescut puternic - atât în ceea ce privește proiectele individuale, cât și complexurile rezidențiale din afara orașelor mari.

Am înregistrat cereri atât de la clienții noștri, persoane fizice, cât și dezvoltatori – persoane juridice, pentru realizarea sau renovarea de acoperișuri ale proiectelor din afara orașelor. Pe fondul crizei sanitare, românii au urmărit să aducă îmbunătățiri proprietăților la curte, ori să achiziționeze una. Din acest considerent, unul dintre cele mai complexe proiecte gestionate de Cover Grup Construct în 2020 nu a fost unul comercial – precum în anii precedenți, ci un complex rezidențial din zona de Nord a Bucureștiului”, precizează Florin Pană, Fondatorul Cover Grup Construct.

Citeste si:
STUDIU: 1 din 5 români este nevoit să ofere mită pentru serviciile...
STUDIU: 1 din 5 români este...

Valoarea proiectelor de construcții sau renovări, mai mare în 2020

Datele Cover Grup Construct din 2020 indică o creștere a vânzărilor de proiecte personalizate – proiecte care urmăresc nu implementarea soluției celei mai accesibile, ci aceleia care se potrivește cel mai bine așteptărilor clientului sau a conceptului architectural, și cu o durată mai mare de utilizare.

Astfel, în topul solicitărilor clienților s-au plasat învelitorile din segmentul premium: țigla metalică simplă sau cu granule minerale, dar și tabla fălțuită cu o grosime și un strat de protecție mai mare.

Un factor important care a condus la această schimbare și dezvoltare din piață sunt chiar clienții. Pe parcursul celor 14 ani de activitate am observat că sunt din ce în ce mai informați, cât și mai atenți la detalii și la calitatea materialelor, lucrărilor și finisajelor. Sunt tot mai puțini clienți care se lasă ghidați de preț, pentru majoritatea fiind din ce în ce mai importantă durabilitatea, implicit calitatea. La fel se poate spune și despre numărul celor care apelează la sfaturile profesioniștilor, de la proiectanți-arhitecți și până la noi, specialiștii în soluții profesionale de consultanță și montaj”, mai spune Florin Pană.

Citeste si:
Șoferi români, prinși în Italia cu 76 de migranţi într-un camion
Șoferi români, prinși în...

Una dintre cele mai complexe și mari lucrări în care au fost implicați specialiștii Cover Grup Construct în 2020 a fost un proiect comercial de amploare din zona Cernica: 2.500 mp de tablă fălțuită, folosită preponderent ca element decorativ, cu o valoare de 200.000 de euro. Aceasta a fost urmată de un proiect rezidențial alcătuit din 11 locuințe, însumând 2.100 de metri pătrați de tablă fălțuită, cu ferestre de mansardă și elemente decorative pentru fațadă, și ele realizate din tablă fălțuită.

Efervescență în piața muncii. Modalitățile de motivare a angajaților în construcții

În 2020, pe fondul crizei sanitare, piața muncii din domeniul construcțiilor a evoluat neașteptat. „Foarte multe persoane au căutat să se angajeze, venind din alte domenii. Și echipa noastră s-a mărit astfel; spre exemplu, unul dintre noii noștri colegi vine din domeniul vânzărilor auto”, spune Florin Pană.

Citeste si:
Raluca Turcan vrea contribuții mai mari la pensii pentru români
Raluca Turcan vrea...

În ceea ce privește motivarea angajaților din construcții, la Cover Grup Construct s-au identificat și se respectă câteva elemente care țin de nevoile acestora: programul de lucru de 8 ore, stabilitatea și condițiile financiare optime, alături de beneficiile unui loc de muncă în siguranță.

Punctul nostru forte sunt angajații și clienții. Suntem mândri și bucuroși să vedem că datorită lor, de 14 ani, Cover Grup înregistrează o creștere susținută. Consider că această reușită este posibilă nu doar mulțumită colegilor care au ramas alături de noi de la început și care se implică zi de zi, în fiecare proiect, ci și clienților care ne-au oferit recunoașterea lor și ne-au recomandat mai departe”, mai precizează Florin Pană.

Pentru 2021, Cover Grup Construct preconizează menținerea trendului ascendent de creștere a pieței de construcții, implicit a business-ului, cu cel puțin 25%.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.