Timp de două zile, pe 28 și 29 septembrie, luăm pulsul industriei de e-commerce împreună cu peste 20 de specialiști locali și internaționali la ecomTEAM 2020: A new era for the Romanian E-commerce industry, eveniment organizat de Wall-street.ro.

Pe parcursul celor două zile transformăm platforma noastră de evenimente într-una dintre cele mai mari comunități de e-commerce din regiune, oferindu-le participanților accesul la workshop-uri, paneluri de discuții și prezentări, dar și la interacțiunile cheie pe care obișnuiam să le avem în cadrul unor evenimente offline, de la vizionarea standurilor în demo zone până la networking-ul cu speakerii și participanții.

Te-am făcut curios? Înscrie-te gratuit AICI și fii alături de noi.

ecomTEAM 2020: Paneluri, workshop-uri și prezentări susținute de specialiștii din piață

De la speakerii prezenți în cadrul celor două zile ale evenimentului aflăm cum au evoluat operațiunile business-urilor pe care le reprezintă, de la începutul pandemiei până în prezent, dar și care au fost mutările care le-au permis să câștige cât mai mult din creșterea înregistrată de comerțul online.

Citeste si:
Schimbări majore în programa anului școlar: Tezele ar putea fi...
Schimbări majore în programa...

Înscrie-te AICI pentru a vedea agenda completă.

Într-un interviu pe care Florinel Chiș, președintele ARMO și unul dintre speakerii evenimentului ecomTEAM 2020, l-a acordat publicației Wall-street.ro, acesta estimează că piața de e-commerce se va situa undeva în jurul valorii de 2,5% din PIB sau aproximativ 5,5 miliarde de euro anul acesta.

Rok Hrastnik, CEO Sensilab, ne va vorbi despre principalele aspecte de care un antreprenor din e-commerce trebuie să țină cont pentru a-și crește business-ul, bazându-se pe experiența acumulată la Sensilab, companie pe care a reușit să o extindă de la o singură piață la 23.

Google Ads, Facebook Ads și SEO pentru e-commerce: află tot ce ai nevoie să știi de la Speakerii prezenți la ecomTEAM 2020

Citeste si:
Cifrele ediției care a adus teambuilding-ul e-commerce-ului...
ecomTEAM 2020: cum arată...

Avem un panel dedicat special marketing-ului online, în care vom afla de la speakeri din partea unor companii precum Gun Media, DWF, Canopy sau Retargeting cum trebuie să arate campaniile într-o perioadă plină de incertitudini precum cea creată de pandemia de COVID-19.

Într-un interviu acordat de către Robert Trandafir, Manager & Co-founder Gun Media și unul dintre speakerii evenimentului ecomTEAM 2020, pentru Wall-street.ro, acesta precizează că pe perioada stării de urgență a observat o dublare sau chiar o triplare a ratei de conversie pe foarte multe magazine online din portofoliu.

Workshop-urile pe această temă la care poți avea acces dacă te înscrii gratuit pe platformă AICI sunt:

ecomTEAM este un eveniment organizat de Wall-street.ro, powered by Fan Courier, și susținut de VTEX(Main Partner), eMAG Marketplace(Gold Partner), UniCredit Bank(Gold Partner), P3 Logistic Parks (Gold Partner), Gun Media(Silver Partner), Retargeting(Silver Partner), DWF(Silver Partner), CBRE(Silver Partner), MerchantPro(Silver Partner), Plăți Online(Sponsors), Veranda(Sponsors) și Canopy(Sponsors).



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.