STB transmite un comunicat de presă oficial prin care anunță că dilatarea șinelor de tramvai este un fenomen ce nu pun în pericol siguranța călătorlior.

Reprezentanții Societății de Transport București transmit că în zilele de vară cu temperaturi foarte ridicate, șinele de tramvai ajung la temperaturi de peste 60 de grade.

Pe fondul acestor temperaturi ridicate, pot apărea probleme pentru circulația vehiculelor, dar viața sau sănătatea călătorilor nu sunt puse în pericol.

”Din acest motiv, vara se dilată șina de tip Oțelul Roșu, care nu se regăsește pe traseele pe unde merg autobuze. Dilatarea șinei se manifestă numai pe cea prinsă în dale de beton, fixată cu un cauciuc profilat, fără prindere mecanică. Reparația la șina dilatată se face operativ, de câte ori este nevoie, prin tăierea ei, scurtare și sudare”, arată STB, prezentând modul de dilatare a șinei, dar și procesul de reparare a acesteia.

De asemenea, STB a dsicutat și despre situația masticului, care se lichefiază foarte mult în zilele caniculare.

Citeste si:
Atenționare de la ANM! Cod GALBEN de caniculă pentru 17 județe
Atenționare meteo de la ANM!...
Citeste si:
Tratament pentru cresterea parului
Tratament pentru cresterea...

Societatea de Transport București subliniază că masticul ”se folosește la un altfel de șinaă, de tip nou, care are prindere mecanică și nu apar efecte ale dilatării.”

”La 30 de grade la umbră, masticul se topește, devine mult mai fluid. El este luat și de alte mașini pe roți și pe alte linii decât cele cu cale proprie a tramvaiului. Măsura este de a se completa de câte ori este nevoie în astfel de cazuri”, mai arată STB.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.