Comanda medie a fost de 11 produse, iar valoarea medie a comenzii – 150 de lei, similar cu cea de anul trecut. Cele mai multe comenzi contin produse care au o reducere de 30-40%.
Cea mai mare comanda inregistrata pana la ora 12.00, ca volum, a continut 54 de produse, printre care alimente bio, miere de Manuka si suplimente din plante si a venit din Bucuresti. Ca valoare, cea mai mare comanda inregistrata a fost de 1.805 lei, iar aceasta a fost plasata din Bistrita. Cele mai multe comenzi au fost facute de femei(75%).
"Remarcam o mai mare dinamica fata de anul trecut, in aceasta campanie inregistrandu-se multe comenzi in intervalul 1.00 – 5.00 dimineata, iar peste 50% dintre comenzi vin de pe dispositive mobile. Produsele cu reducere de 90% s-au epuizat in primele minute, insa in continuare exista disponibilitate pe stoc pentru produse cu pana la 80% reducere. Chiar si in aceste conditii, cele mai multe comenzi contin produse cu 30-40% reducere", sustine Mihai Bucuroiu, fondator si director de devoltare Vegis.ro.
Campania de reduceri se va incheia pe 16 noiembrie la ora 23.59.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
Ce nu trebuie să faci niciodată pentru un bărbat, indiferent cât de mult îl...
Sursa: kudika.ro
-
BVB premiază 15 afaceri 100% românești care ies în evidență pe bursă. Anul...
Sursa: wall-street.ro