Cea mai mare comanda, ca volum, a cuprins 120 de jocuri, jucarii si alte produse, iar cea mai mare valoare a unei comenzi a fost de 15.000 de lei. Cele mai multe comenzi s-au facut de pe dispozitive mobile (76%), iar femeile au fost cele care au facut cele mai multe comenzi (80%).
"Dinamica pozitiva vine si din faptul ca oferta de Black Friday cuprinde 1.200 de produse, o crestere seminificativa fata de anul trecut. Ne-am pregatit de altfel destul de bine, cu stocuri suficiente, astfel incat nu avem pana la aceasta ore produse care sa fie epuizate", sustine Anca Leibovici, director de vanzari EduClass.ro.
Printre produsele incluse in campanie se regasesc gamele BigJigs, cu jucarii educative din lemn, Chalk&Chuckles, jucarii de creativitate si educative, Learning Resources, jucarii STEM, de creativitate si explorare, precum si jucarii de exterior: biciclete, casute de copii, masinute electrice. De asemenea, EduClass.ro are reduceri si pentru gama de produse de puericultura (pompe de san, sterilizatoare UV, etc) si accesorii pentru bebelusi.
Campania de reduceri se va incheia duminica, la ora 23:59.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Lucian Prună preia conducerea Mogo România
Sursa: futurebanking.ro
-
Restaurant vegan trece la meniu cu carne: Dieta vegană nu o să salveze planeta
Sursa: wall-street.ro