„Ne bucuram ca a venit perioada in care ne rasplatim consumatorii cu cele mai mari reduceri din an si dam startul campaniei Black Friday pe 15 noiembrie: pentru anul acesta am pregatit discounturi care ajung si pana la 50% pentru o paleta larga de produse. Este al treilea an deja in care desfasuram aceasta campanie promotionala si suntem incantati ca rezultatele inregistrate au crescut cu fiecare editie. Anul trecut, in timpul campaniei am obtinut o crestere de peste 50% a numarului de comenzi si o crestere de peste 46% a vanzarilor online. Totodata, traficul pe site a crescut extraordinar. Ne asteptam la o crestere cu 30% a vanzarilor si pe parcursul campaniei din acest an, comparativ cu rezultatele din 2018, atat in online, cat si in cadrul magazinelor fizice”, a declarat Tudor David, Director Marketing Farmec.
Citeste si: Black Friday 2019 in Romania: Oferte, magazine, cand incep reducerile
Asadar, pe durata campaniei, consumatorii vor beneficia de discounturi de pana la 50% pentru peste 100 de produse din diverse game, de la cele mai apreciate seturi de seruri, fiole si creme pana la produse de make-up si de ingrijre personala, inclusiv produse din game de lux sau profesionale, precum Gerovital Luxury si Gerovital Equilibrium.
Potrivit unui comunicat remis 9am, ofertele de Black Friday sunt valabile in reteaua celor 27 de magazine Farmec si Gerovital din tara, precum si in magazinul deschis in sistem de franciza, de la Bacau, dar si la achizitiile din magazinul online. Printre alte beneficii se numara si oferirea transportului gratuit pentru comenzile de peste 59 Lei plasate in online, la plata cu cardul.
Clientii care au deja un cont pe platforma online si sunt abonati la newsletter vor avea acces la ofertele speciale de Black Friday incepand cu 14 noiembrie, cu o zi inaintea startului oficial al campaniei promotionale.
De ce să incluzi fusta plisată în outfit-urile tale?
Black Friday este una dintre campaniile mari implementate de Farmec pentru iubitorii de produse cosmetice din toata tara. Inca de la inceputul anului, au fost organizate multiple campanii promotionale, printre care cele desfasurate cu ocazia sarbatorilor de 1 si 8 martie sau Dragobete, care le-au oferit romanilor nu doar discounturi avantajoase, ci si numeroase surprize si cadouri speciale.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro