Pentru finalul anului, Libris.ro estimeaza o crestere de peste 30% fata de 2018, un motor important fiind perioada Black Friday – Craciun. Astfel, anul acesta, Libris.ro a pregatit pentru 15 noiembrie reduceri pana la 95%, timp de 24 de ore, la 99% din produsele de pe site.
Si pentru ca Libris.ro isi doreste un Black Friday ca la carte, pe langa stocul special de produse, a fost creata o pagina speciala pentru utilizatori si au fost alocate servere speciale astfel incat traficul sa nu fie ingreunat, indiferent de numarul de vizitatori, iar site-ul va dispune de asistenta tehnica dedicata pe intreaga durata a campaniei.
In 2018, Libris.ro a inregistrat de Black Friday vanzari de 1,6 milioane de lei, iar cea mai mare comanda a fost plasata din Slatina (judetul Olt): 442 de carti, in valoare de 4.011 lei.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
3 decenii de business: cum a evoluat Mobexpert, gigantul român din industria...
Sursa: retail.ro
-
A cumpărat cercei de 13.675 dolari setul cu doar 13 dolari. Nu s-a mulțumit...
Sursa: wall-street.ro