9 Octombrie 2019 , 14:25 in Social
Daca stirile online prezinta zilnic interes pentru 4 din 10 romani utilizatori de internet, cu varsta cuprinsa intre 18-65 de ani, cifrele se modifica atunci cand privim spre categoria de varsta +45 ani, in cadrul acestui segment fiind inregistrata o rata de accesare de 50% - arata cel de-al patrulea val al studiului cantitativ „Digital ®Evolution: Connected Consumer Monitor”, (esantion reprezentativ la nivel national de 1061 respondenti, utilizatori de internet, 18-65 ani), realizat de EXACT Business Solutions in mai 2019.

De interes pentru aceasta categorie de varsta sunt si informatiile de cultura generala, acestea fiind accesate cu o frecventa saptamanala de 6 din 10 romani, utilizatori de internet. Tot saptamanal sunt citite si articolele/materialele/sfaturile legate de sanatate si nutritie. O atentie deosebita ii este acordata acestui subiect de catre cei cu varsta cuprinsa intre 45-55 ani (6 din 10), in timp ce in randul celor cu varsta cuprinsa intre 56-65 de ani, interesul este ceva mai scazut (4 din 10).

„Analizand comportamentul online al celor doua categorii de adulti, utilizatori de internet (45-55 ani si 56-65 ani), se disting diferente si in ceea ce priveste utilizarea internet bankingului, a aplicatiilor de food delivery ori a mediilor la care s-a apelat pentru petrecerea timpului liber”, afirma Julien Zidaru, Managing Partner EXACT Business Solutions.

Astfel, internet bankingul este utilizat de 45% dintre cei apartinand primei categorii de varsta, in timp ce cea de-a doua categorie de varsta inregistreaza o rata de utilizare de numai 29%.

Tot adultii de 45-55 ani sunt cei care apeleaza cu preponderenta la aplicatiile de food delivery – 19%, cu +11% fata de adultii de 56-65 ani (8%).

Adultii 45-55 ani: principalii ascultatori de online radio

Potrivit unui comunicat remis 9am, radioul online este preferat zilnic de adultii cu varste cuprinse intre 45-55 ani – 31% / vs / 26% media nationala si 14% in cazul adultilor de 56-65 ani.

La randul lor, blogurile sunt preferate de internautii de 56-65 ani, 4 din 10 alegand sa-si petreaca timpul liber citind bloguri (cifra similara mediei nationale), in timp ce adultii de 45-55 ani le acceseaza saptamanal in procent de 30%.



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Studiu: Adultii de peste 45 de ani, cei mai mari consumatori de stiri online.