"Turistii de circuite sunt persoane interesate de istorie, cultura, traditii si obiceiuri locale, au varsta cuprinsa intre 40 si 70 de ani, au venituri medii si peste medie, studii superioare, sunt foarte interesati sa exploreze. Pentru alegerea vacantei se informeaza pe internet, de la prieteni, de pe Facebook si sunt influentati in decizia de cumparare de recomandarile prietenilor/familiei, de review-urile pozitive, 89% dintre ei, dar si de complexitatea programului, notorietatea agentiei", se arata in studiul realizat de turoperatorul Cocktail Holidays.
De asemenea, toti acesti turisti pun accent pe calitatea serviciilor (transport, cazare, masa), buna organizare a circuitului, informarea prealabila oferita de agentul de turism, asistenta turistica de calitate si informatiile oferite la destinatie, profesionalismul ghidului. Aproximativ 75% dintre ei recomanda cunoscutilor excursia facuta si agentia de la care au cumparat-o.
"Vorbim de oameni dornici de cunoastere si de explorare a destinatiilor, indiferent ca sunt circuite sau sejururi. Sunt turisti care au inteles avantajele unor programe de tip circuit organizate in grup, care beneficiaza in permanenta de serviciile unui ghid si de consultanta la destinatie, mai ales ca programele noastre includ cele mai importante puncte de atractie", a declarat Dan Goicea, manager Cocktail Holidays.
Circuitele includ cele mai importante obiective turistice de pe traseu, a caror poveste este aflata la destinatie, sunt programe realizate cu avionul, in mai multe tari, si includ cazari la hoteluri de 4 si 5 stele.
"In spatele oricarui circuit este o munca imensa pentru realizarea programului in detaliu, de la rezervarea biletelor de avion si a camerelor de hotel la intrarile la obiectivelor turistice. Faptul ca se rezerva imediat ce sunt lansate ne arata si ca sunt programe extrem de cautate, si ca realizam produse apreciate", a precizat Dan Goicea.
Cătălin Botezatu, trădat de cei mai buni prieteni: „Am colaborat cu...
Cocktail Holidays are pentru sezonul toamna-iarna 27 de circuite, fiind lansate, in premiera pentru turoperator, doua programe de New York, la final de an, si a unul pentru Madeira, Portugalia, cu ocazia Carnavalului. Pentru acest sezon, Cocktail Holidays estimeaza o crestere cu 10% a numarului turistilor de circuite.
Este vorba despre "Shopping la New York" si "Craciun magic in orasul zgarie-norilor", programe de 6 si 7 nopti, care costa 1.500 de euro/persoana si "Madeira Carnaval 2020 - Un martisor exotic", un program de 7 nopti, cu plecare din Bucuresti si Cluj-Napoca, care costa de la 895 de euro/persoana.
Cocktail Holidays estimeaza ca incheie anul cu un volum de vanzari de aproximativ 22 de milioane de euro, in crestere cu aproximativ 40% fata de 2018, si mai mult de 35.000 de turisti deserviti, in crestere cu 35% fata de anul trecut.
Ghidul jachetelor de primăvară: Cele mai frumoase 20 de modele cu...
Brandul Cocktail Holidays a aparut in urma cu 26 ani, compania care il detine, Prompt Service Travel Company, fiind infiintata in 1993, potrivit Agerpres.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro