"De cele mai spectaculoase cresteri se bucura produsele vestimentare (atat haine, cat si incaltaminte), cele cosmetice si de parfumerie, serviciile de food delivery si abonamentele la site-uri cu continut video", declara Julien Zidaru, Managing Partner Exact Business Solutions, potrivit unui comunicat remis 9am.
"Astfel, daca in urma cu un an si jumatate, doar 27% dintre romanii utilizatori de internet cumparau haine online, procentul acestora se ridica in acest moment la 45%. Cumparatorii de incaltaminte reprezinta acum 37% din totalul utilizatorilor romani de internet, in crestere cu 16% fata de iarna lui 2017", mai adauga Julien Zidaru.
La randul lor, cumparatorii de produse cosmetice si de parfumerie numara tot 37% din populatia utilizatoare de internet (in crestere cu 7% fata de primul val al studiului, realizat in noiembrie 2017).
Serviciile de food delivery se disting cu o crestere de 11%, acestea fiind utilizate in prezent de 3 din 10 onlineri romani. De remarcat este rata de utilizare a platformelor cu continut video, in prezent aceasta situandu-se la nivelul de 16%, in crestere cu 13% fata de luna noiembrie 2017.
Plata online a facturilor – in crestere cu 13%
Facturile sunt achitate online de 66% dintre romanii utilizatori de internet
Facturile sunt, la momentul actual, achitate online de 66% dintre romanii utilizatori de internet, cu o frecventa lunara. Acest procent inregistreaza o crestere de 13%, comparativ cu iarna anului 2017.
Serviciile de internet banking - in crestere cu 11%
Daca in urma cu 1 an si jumatate, 40% dintre utilizatorii de internet apelau saptamanal la serviciile de internet banking, in prezent procentul acestora se ridica la 51%.
Studiu Infografic: Profilul clienților sistemelor fotovoltaice în...
Vanzarea de produse – in crestere cu 3%
Vanzarea de produse online reprezinta o activitate realizata cu preponderenta trimestrial. Daca in intervalul noiembrie 2017 – noiembrie 2018, procentul celor care aleg sa vanda online se situeaza la 32% - 33%, din primavara acestui an observam un trend ascendent si pe acest segment, procentul acestora crescand la 36%.
Donatiile online – in crestere cu 3%
Digitalizarea continua a romanilor determina schimbari si atunci cand privim spre categoria donatiilor. Daca in urma cu 1 an si jumatate procentul celor care utilizau internetul pentru a face o donatie era de 13%, in prezent 16% folosesc acest mediu pentru a-si oferi suportul financiar.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Go big or Go home: cum să te extinzi în Silicon Valley ca firmă din România
Sursa: start-up.ro
-
Google Green Light este soluția software care poate fluidiza traficul în România
Sursa: green.start-up.ro
-
Se vor scumpi produsele Sabon din cauza războiului din Fâșia Gaza? Răspunsul...
Sursa: retail.ro
-
Construind poduri, nu ziduri: Ghid pentru a dezvolta relații sănătoase
Sursa: garbo.ro
-
România a avut cea mai mare rată a inflației din UE în februarie
Sursa: futurebanking.ro
-
Tarot online: Se teme că te poate pierde?
Sursa: kudika.ro
-
Ministrul Energiei: Reactorul nuclear de la Doicești va fi cu 20-30% mai...
Sursa: wall-street.ro