Aceasta informatie a fost vehiculata saptamana trecut de cei de la Axios, iar acum s-a confirmat, Facebook anuntand mesajele schimbare de companii cu utilizatorii de Instagram vor ajunge in Inbox-ul paginilor de Facebook, scrie News.ro.
Din cadrul sectiunii Inbox a paginilor da Facebook, firmele vor putea comunica atat cu cei care folosesc Facebook Messenger, cat si cu cei care scriu de pe Instagram.
Unificarea, ce anterior era valabila doar pentru utilizatorii finali, a fost anuntata in cadrul evenimentului Facebook Communities Summit si va fi disponibila pentru inceput in Statele Unite si Brazilia.
Aceasta unificare va permite comunicarea intre utilizatorii celor trei produse, un utilizator de WhatsApp putand, spre exemplu, schimba mesaje cu un utilizator de Instagram.
In ultimul trimestru al anului trecut, Facebook a obtinut venituri de 16,64 miliarde de dolari din reclame.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Digitail: “Building startups is like swimming towards an unseen island”
Sursa: start-up.ro
-
65.000 de brazi de Crăciun primesc o nouă viață în campania de colectare a...
Sursa: green.start-up.ro
-
Un an de Trendyol în România: gigantul turc de fashion a ajuns la peste 1,3...
Sursa: retail.ro
-
NU mânca niciodată în fața televizorului! Pericolul neașteptat care îți...
Sursa: garbo.ro
-
Semnificația orelor - Ghid de interpretare. Ce înseamnă când te uiți la ore...
Sursa: kudika.ro
-
Așa ar trebui să fie gestionată corect o concediere de un angajator: „Cine nu...
Sursa: wall-street.ro