Aceasta informatie a fost vehiculata saptamana trecut de cei de la Axios, iar acum s-a confirmat, Facebook anuntand mesajele schimbare de companii cu utilizatorii de Instagram vor ajunge in Inbox-ul paginilor de Facebook, scrie News.ro.
Din cadrul sectiunii Inbox a paginilor da Facebook, firmele vor putea comunica atat cu cei care folosesc Facebook Messenger, cat si cu cei care scriu de pe Instagram.
Unificarea, ce anterior era valabila doar pentru utilizatorii finali, a fost anuntata in cadrul evenimentului Facebook Communities Summit si va fi disponibila pentru inceput in Statele Unite si Brazilia.
Aceasta unificare va permite comunicarea intre utilizatorii celor trei produse, un utilizator de WhatsApp putand, spre exemplu, schimba mesaje cu un utilizator de Instagram.
In ultimul trimestru al anului trecut, Facebook a obtinut venituri de 16,64 miliarde de dolari din reclame.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro