Cifra inregistrata pe toate pietele unde Bonami este prezent (Cehia, Polonia, Slovacia, Romania si Ungaria) se ridica la 1.500.000 de euro.
Aceasta inseamna o crestere cu 60% fata de anul trecut si depaseste cifrele prognozate initial de companie. In topul preferintelor romanilor au fost produsele textile, in special asternuturile si covoarele. Comanda cea mai mare a avut o valoare de 12.000 de lei si a reprezentat piese de mobilier.
Pe perioada celor doua evenimente Black Friday s-au efectuat comenzi continand peste 10.000 de produse. Majoritatea comenzilor, 55%, au fost plasate de pe telefonul mobil, iar din acestea un procent de 10% din aplicatie. 75% dintre vizitatori au accesat magazinul online tot de pe dispozitive mobile.
Cu ocazia campaniilor special create s-au inregistrat pe site sute de noi clienti, iar traficul a crescut cu 40%. Cele mai multe comenzi s-au înregistrat vineri, între orele 8-10 si duminică intre 19-22.
Despre autor:
Crede cu tărie că “informația este putere” și visează ca, în viitor, să aibă o afacere în domeniul educației.
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Oana Roman a reacționat după criticile aduse de Selly: Mă amuză foarte tare ...
Sursa: kudika.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro