17 Noiembrie 2018 , 10:19 in Social
eMAG a inregistrat o medie de 77 de produse comandate pe secunda in prima ora de campanie Black Friday, iar primul milion de lei a fost comandat in 12 secunde, potrivit retailerului.

Pana in prezent, au fost comandate online 122 de automobile, 3,9 kilograme de aur si 1.800 de nopti de cazare.

eMAG a inregistrat, dupa primele 9 ore ale editiei din 2018 a Black Friday, vanzari de peste 355 milioane lei si peste 930.000 de produse comandate. 35.000 de clienti au comandat online la eMAG pentru prima data.

Rezultatul zilei de Black Friday de anul trecut a fost depasit la ora 16:20, iar promotiile vor fi suplimentate pana dupa miezul noptii.

"Comenzile de Black Friday au atins un nivel record in primele 9 ore de la deschiderea evenimentului. Avem un interes fara precedent care ne va duce la o crestere cu aproape 30% fata de anul trecut si cu 10% peste tinta noastra pentru acest an. Estimam vanzari de peste 440 milioane lei pentru toata ziua", a declarat Tudor Manea, director general eMAG, potrivit Agerpres.

Potrivit comunicatului citat, clientii eMAG au donat constant pe parcursul zilei, iar estimarile arata ca, pana la finalul zilei, suma va atinge 100.000 de lei, toate aceste donatii mergand catre proiectele pentru educatie gestionate de Fundatia eMAG.

Pana la ora 16:00, eMAG a inregistrat comenzi in valoare de peste 355 milioane de lei, iar 75% din trafic a fost realizat de pe dispozitive mobile.

Ponderea comenzilor cu cardul a depasit 34%, in crestere de la media de 30% din 2017.

"Una din 11 comenzi are un produs pentru copii. Cea mai complexa comanda are 26 de produse si include televizor, masina de spalat, aspirator, articole sportive, blender, fier de calcat, cuptor cu microunde, scaune, saltea si altele", se mai arata in comunicat.

In afara de automobile, aur si nopti de cazare, printre produsele inedite comandate s-au mai aflat si bilete la evenimente, abonamente la servicii medicale si abonamente stomatologice, precum si ceasuri si bijuterii de lux.

Companie romaneasca fondata in 2001, eMAG este un pionier al pietei de comert online din Romania si exporta know-how si tehnologie romaneasca in Bulgaria, Ungaria si Polonia.



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Black Friday: eMAG a inregistrat o medie de 77 produse comandate pe secunda in prima ora de campanie.