Peste jumatate dintre romanii (51%) cu varste intre 18 si 65 de ani planuiesc sa cumpere cel putin un produs cu ocazia Black Friday, in timp ce noua din zece persoane chestionate spun ca au auzit de acest eveniment de shopping, arata rezultatele unui studiu realizat de Kantar Millward Brown Romania, publicat joi.

In acest context, datele arata un interes in crestere pentru achizitia de televizoare, frigidere, aragazuri, electrocasnice incorporabile si articole din gama home&deco. De asemenea, pe lista de dorinte se afla articole precum telefoane mobile, articole vestimentare, incaltaminte si laptopuri.

Conform cercetarii, pentru a achizitiona articolele pe care si le doresc, romanii vor cauta cele mai bune oferte atat in magazinele online, cat si in retailul traditional. Clasamentul magazinelor considerate pentru a face cumparaturi in ziua cu cele mai multe reduceri este condus de eMAG, urmat de Altex si Flanco, scrie Agerpres.

Sondajul a fost realizat la nivel national, pe un esantion reprezentativ de 2.019 respondenti din mediul rural si urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 65 de ani. Interviurile, realizate prin metoda CATI, s-au derulat in perioada 18 - 24 octombrie 2018, iar eroarea de esantionare este de +/- 2,2%.


Despre autor:

Clara Vacaru
Clara Văcaru a revenit in echipa 9am in anul 2022, după o pauză de doi ani. Pasionată de știri de când se știe, a terminat Facultatea de Jurnalism și lucrează în presă de peste 10 ani.
Crede cu tărie că “informația este putere” și visează ca, în viitor, să aibă o afacere în domeniul educației.
Mai multe

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.