27 August 2018 , 17:41 in Social
Conform studiului cantitativ „Digital ®Evolution: Connected Consumer Monitor” (esantion reprezentativ la nivel national de 1051 respondenti, internet users, 18-65 ani), realizat de EXACT Business Solutions in iunie 2018, cele mai multe persoane - 42% deruleaza operatiuni de Internet Banking cel putin o data pe saptamana: de mai multe ori pe zi – 9%, de cateva ori pe saptamana – 23%, o data pe saptamana – 10% .

Barbatii sunt mai orientati decat femeile spre operatiuni de Internet Banking. Astfel, daca femeile utilizeaza acest serviciu zilnic sau de cateva ori pe saptamana in procent de 26%, in cazul barbatilor se constata o diferenta de +12% (38%). Daca ne referim in continuare la cei care utilizeaza Internet Bankingul cel putin o data pe saptamana, se observa si in acest caz diferente pe categorii de gen (fata de total populatie - 42%). Procentul femeilor este si de aceasta data mai scazut comparativ cu cel al barbatilor: 37% / vs / 48%.

Potrivit unuic omunicat remis 9am, analizand comportamentul de consum pe categorii de varsta, se constata ca cei cu varste cuprinse intre 31-45 de ani sunt cei mai devotati consumatori, acest target alegand sa foloseasca Internet Bankingul cel putin o data pe saptamana in procent de 46%. Referindu-ne la aceeasi frecventa de consum, tinerii cu varste cuprinse intre 18-30 au un comportament similar cu cel al persoanelor de 46-65 de ani, in cazul ambelor categorii de varsta inregistrandu-se un procent de 40%.

Realizand, de asemenea, o ierarhie in functie de marimea oraselor tarii, Bucurestiul este in topul consumului de Internet Banking: 71% dintre bucuresteni acceseaza acest serviciu cel putin o data pe luna, 53% cel putin o data pe saptamana, iar 41% zilnic sau de cateva ori pe saptamana. Indreptand privirea spre mediul rural, constatam o deschidere a locuitorilor spre zona de Internet Banking: 49% dintre ei apeleaza la acest instrument cel putin o data pe luna, 35% cel putin o data pe saptamana, iar 24% zilnic sau de cateva ori pe saptamana.

Informatiile sunt parte a celui de-al doilea val al studiului „Digital ®Evolution: Connected Consumer Monitor”, realizat de EXACT Business Solutions in luna iunie 2018. Universul cercetarii a fost reprezentat de persoane cu varste cuprinse intre 18 si 65 de ani, rezidente in mediul urban si rural si utilizatoare de internet. Volumul esantionului a fost de 1051 respondenti. Acestia au fost selectati din panelul EXACT Business Solutions, care contine 49.000 de respondenti, chestionarul fiind administrat online.



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 4 din 10 dintre romani utilizatori de internet apeleaza la servicii de Internet Banking cel putin o data pe saptamana.