Potrivit cercetarii realizate de publicatia americana Scientific American, conceptul ''prietenos cu mediul'' este intr-o oarecare masura asociat cu feminitatea in mintea oamenilor. Dintre cele peste 2.000 de persoane de origine americana si chineza care au participat la studiu, atat barbatii cat si femeile au considerat ca produsele si comportamentele ecologice sunt mai feminine.
Spre exemplu, o persoana aflata la cumparaturi care opteaza pentru o sacosa din panza in locul uneia de plastic este catalogata drept ''efeminata'', indiferent de sexul acesteia, scrie Agerpres.
Acest ''stereotip ecologisto-feminin'' ii determina pe barbati sa utilizeze mai rar produse ''verzi'' sau sa adopte un comportament prietenos cu mediul inconjurator. Ca urmare, pentru ca barbatii manifesta o sensibilitate mai pronuntata cand vine vorba despre identitatea de gen, sustine revista, mediul inconjurator poate avea de suferit din cauza acestui stereotip.
Una dintre solutii, sugereaza publicatia, este utilizarea unor fonturi, culori, imagini si cuvinte cu caracter masculin mai pronuntat de catre comerciantii care promoveaza produse ecologice.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Boon, platforma unde colegii vând produse între ei și totul se duce la ONG-uri
Sursa: green.start-up.ro
-
Furnizorul produselor Nike, în atenția Concurenței: ce nereguli au găsit...
Sursa: retail.ro
-
Antreprenorii citesc: recomandări de lectură de la Florin Vișa
Sursa: start-up.ro
-
Top 10 rețete de preparate tradiționale românești pentru masa de Crăciun -...
Sursa: garbo.ro
-
Aderarea la Schengen în cifre. PIB ar putea crește cu 1-2% anual
Sursa: futurebanking.ro
-
Scapă de herpes în câteva ore - Tratament rapid și eficient
Sursa: kudika.ro
-
GALERIE FOTO | Renault arată că un constructor auto mai poate avea suflet și...
Sursa: wall-street.ro