Cu ocazia celui mai mare eveniment de e-commerce din Romania, Bonami lanseaza vineri, 17 noiembrie, propria oferta. Spre deosebire de anul trecut, cand produsele incluse in promotie au fost doar cele din stoc, anul acesta vor exista campanii cu reduceri spectaculoase special create pentru Black Friday. Compania se pregateste de doua luni pentru a putea gestiona numarul mare de comenzi previzionate.

Startul se da la miezul noptii de joi spre vineri si dureaza tot weekend-ul.

Bonami asteapta in aceasta perioada cele mai mari venituri de pe tot parcursul anului, cea mai mare crestere inregistrand-o site-ul romanesc. Compania prognozeaza venituri de 4 ori mai mari in comparatie cu zilele tipice din noiembrie.

''Black Friday este un eveniment important in Romania, de aceea am pregatit campanii speciale impreuna cu furnizorii nostri. Vom avea reduceri intre 40 si 85% pentru peste 1600 de produse din cele mai populare categorii printre care lenjerii de pat, covoare, accesorii pentru organizare. Este o diferenta importanta fata de anul trecut cand am avut in oferta doar 370 de produse cu reduceri de pana la 70%. De asemenea, venim cu noi campanii exclusive si in week-end-ul urmator'', a afirmat David Siska, CEO Bonami.

Bonami.ro
participa si la campania Black Friday traditionala, ce are loc peste o saptamana, intre 24- 26 noiembrie, cand reducerile din campanii vor fi la fel de tentante: cu pana la 85% mai mici fata de pretul standard al produselor.

Retail jobs

Promotie de Craciun

In perioada 1 noiembrie- 20 decembrie Bonami deruleaza o campanie speciala: pentru fiecare produs achizitionat, se acumuleaza un credit ce are aceeasi valoare cu pretul produsului. Incepand cu 24 decembrie si pana pe 31 decembrie, clientii pot folosi acest credit in cuantum de 20% din valoarea comenzii efectuate.


Despre autor:

Clara Vacaru
Clara Văcaru a revenit in echipa 9am in anul 2022, după o pauză de doi ani. Pasionată de știri de când se știe, a terminat Facultatea de Jurnalism și lucrează în presă de peste 10 ani.
Crede cu tărie că “informația este putere” și visează ca, în viitor, să aibă o afacere în domeniul educației.
Mai multe

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.