„Inainte de decolarea din Birmingham, a aparut o semnalizare la bord, care s-a dovedit a fi de la un senzor defect. Conform procedurilor, avionul a fost supus unor verificari tehnice riguroase. In acest timp, pasagerii au primit asistenta la sol si trei mese. Pasagerii vor decola de la Birmingham la 20:30, ora locala (10:30, ora Romaniei)”, au declarat reprezentantii companiei, potrivit Digi24.ro.
Unul dintre pasageri a explicat ca problema initiala a fost un senzor de greutate al avionului. Operatiunea de rezolvare a problemei a durat mai bine de doua ore.
Ulterior, avionul a pornit de pe pista, insa pilotul a refuzat sa zboare, intrucat senzorul s-a aprins din nou.
Oamenii admira comportamentul autoritatilor portuare, care i-au tinut la curent cu tot ce se intampla, insa condamna atitudinea companiei Blue Air, care nu a furnizat suficiente informatii.
Pasagerii au primit un voucher de 7 lire, iar dupa doua ore, un altul de 14 lire.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro