Campania de promovare pentru masina Twingo pune accent pe calitatea de sofer a femeilor: ”soferitele active care trebuie sa circule prin oras, dar care sunt atente si la moda si look”, se arata intr-un comunicat de presa Renault, citat de stirileprotv.ro.
Cei care sustin drepturile femeilor considera ca aceasta strategie de marketing este una sexista, care infatiseaza o femeie, ce foloseste produsul lansat de Renault pentru a-si corecta unghiile, dar si zgarieturile de pe masina.
”Asta reduce femeile la preocuparea lor pentru frumusete si incapacitatea lor de a sofa. Acest sexism insinuant, ordinar, zilnic pune bazele pentru ce este mai rau, pentru ca reclamele limiteaza femeile la un rol preconceput”, a afirmat sefa asociatiei feministe Chiennes de Garde, Marie-Noelle Bas.
Purtatorul de cuvant al companiei Renault contesta acuzatiile, spunand ca masinile Twingo sunt destinate femeilor care pun mult accent pe personalizarea masinilor lor. Oja este
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Early Game Ventures Fund II - 60 de milioane de euro pentru startup-uri
Sursa: start-up.ro
-
TEILOR lansează DAAR: bijuterii cu diamante create în laborator
Sursa: green.start-up.ro
-
Se va mai scumpi berea artizanală? Ce spune Alexandru Bănescu, producătorul...
Sursa: retail.ro
-
Libra Bank introduce inteligența artificială generativă în aplicația de...
Sursa: futurebanking.ro
-
Puterea rugăciunii aduce vindecarea inimii, a sufletului și a trupului
Sursa: garbo.ro
-
Claudiu Crețu, șeful ELCEN: Termoenergetica datorează ELCEN un miliard de lei
Sursa: wall-street.ro
-
Fratele regretatei Mădălina Manole, reproșuri dure la adresa juraților de la...
Sursa: kudika.ro