Social 29 Mai 2017 15:08 de Clara Vacaru
Cu ocazia Zilei Internationale a Copilului, UBER, in parteneriat cu Fundatia HOSPICE Casa Sperantei, Asociatia Misiune pentru Copii si Fundatia Inima Copilului, organizeaza pe 31 mai UberGiving - o actiune de strangere de donatii in bani si obiecte pentru copii prin aplicatia UBER, in patru orase.

Miercuri, 31 mai, intre orele 11 si 14, utilizatorii UBER din Bucuresti, Brasov, Timisoara si Cluj pot comanda o masina UberGiving care va prelua donatiile: haine, jucarii, carti, rechizite, ghiozdane, accesorii (paturi, ghiozdane, genti etc). Nu se doneaza produse alimentare. Donatiile vor ajunge mai apoi la asociatiile partenere din fiecare oras: HOSPICE Casa Sperantei (in Bucuresti si Brasov), Asociatia Misiune pentru Copii (Timisoara) si Fundatia Inima Copilului (in Cluj).

Tariful UberGIVING este de 30 RON, iar aceasta suma va fi donata integral asociatiilor partenere. Utilizatorii pot opta sa doneze mai mult – pentru asta, trebuie sa comunice suma dorita soferului partener, care o va introduce in aplicatie, urmand sa fie preluata automat de pe cardul utilizatorului.

Cum functioneaza:

- Deschide aplicatia miercuri, 31 mai, in intervalul orar 11:00 – 14:00
- In partea de jos a ecranului va aparea un card special "UberGIVING" – apasa pe sageata din dreapta si se va deschide automat ecranul principal de comanda
- Daca telefonul tau foloseste sistemul de operare Android, va trebui sa introduci o destinatie si vei putea selecta UberGIVING din lista de optiuni Uber disponibile
- Apasa butonul "Comanda UberGIVING". Daca un UberGIVING este disponibil, o masina va ajunge la tine in cateva minute pentru a prelua donatia.
- Nu trebuie să mergi undeva pentru a comanda un UberGIVING – un șofer partener va veni la adresa la care s-a efectuat comanda pentru a prelua donatia.


Despre autor:

Clara Vacaru
Clara Văcaru a revenit in echipa 9am in anul 2022, după o pauză de doi ani. Pasionată de știri de când se știe, a terminat Facultatea de Jurnalism și lucrează în presă de peste 10 ani.
Crede cu tărie că “informația este putere” și visează ca, în viitor, să aibă o afacere în domeniul educației.
Mai multe

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.