Edilul a explicat si de ce nu este adeptul mutarii sinelor de cale ferata in afara orasului. „Intr-o buna zi, liniile trebuie duse in subteran pentru ca asta e solutia cea mai rationala, pentru ca, daca le ducem in afara orasului, ce inseamna acum in afara orasului, peste 20 sau 30 de ani, nu va mai fi asa. Cand liniile de cale ferata au fost pozitionate unde sunt acum, locul era in afara orasului, acum e in mijloc. Noi deja gandim un proiect de dezvoltare intregrata Timisoara-Arad. Daca ducem liniile cu 15 kilometri inspre Arad, peste 30 de ani, nu stiu peste cati, acolo va fi o zona centrala a viitoarei aglomerari urbane. Drept urmare, solutia cea mai rationala este sa le ducem in subteran”, a mai punctat Nicolae Robu.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Review E-Mobility Urban Cargo: dubița electrică de oraș cât un Smart Forfour
Sursa: green.start-up.ro
-
Startup Elites 2023: workshop-uri pentru participanți partea a III-a
Sursa: start-up.ro
-
ANPC, în mall Veranda: ce amenzi au fost aplicate și ce operatori au fost...
Sursa: retail.ro
-
Denise Rifai, despre legătura specială pe care o are cu tatăl ei: M-am născut...
Sursa: kudika.ro
-
Pe 29 septembrie avem Lună plină în Berbec, un prilej astral puternic pentru...
Sursa: garbo.ro
-
Cât ar câștiga statul din noul impozit pe cifra de afaceri
Sursa: futurebanking.ro
-
Președintele PSD al Consiliului Județean Vaslui, Dumitru Buzatu, prins în...
Sursa: wall-street.ro