Cele mai recente date arata ca numarul romanilor care isi aleg tamplaria PVC in functie de serviciile de postvanzare de calitate oferite de furnizor, precum reparatiile si reglajele, a crescut cu 2% in 2016, comparativ cu anul 2014. Se mai remarca o crestere de 1,76% si in cazul romanilor care isi achizitioneaza tamplaria PVC in functie de protetia anti-efractie pe care aceasta o ofera.

Fiabilitatea produsului este, insa, unul dintre criteriile tehnice care inregistreaza cea mai mare crestere in 2016, 2,52%, fata de perioada similiara din 2014. Altfel spus, tot mai multi romani isi doresc sa achizitioneze produse din aceasta categorie care sa reziste la utilizare indelungata. Un procent aflat, de asemenea, in crestere de la 2,42% in 2014 la 3,48% in 2016, este cel al romanilor care isi doresc ca produsele din tamplarie PVC pe care le cumpara sa provina de la un producator mare/sa fie realizate intr-o fabrica mare.

Datele apartin studiului realizat de D&D Research pentru Electric Plus, compania detinatoare a brandului Barrier – lider national in productia de tamplarie termoizolanta din PVC. Potrivit acestuia, in 2016, 7,49% dintre romani isi doresc ca raportul calitate-pret sa faca produsul o investitie rentabila in timp, cu 1,28% mai multi comparativ cu 2014. In acelasi timp, tot mai multi cumparatori (2,52%) isi doresc ca produsul achizitionat sa fie fabricat cu ajutorul tehnologiilor inalte si moderne, cu aproape un procent mai mult fata de 2014 (0,83%).

De cealalta parte, insa, doua criterii tehnice ale produsului se afla pe un trend descendent in randul cumparatorilor. Daca in urma cu doi ani, 27% dintre romani erau interesati de izolarea termica pe care o ofera produsele PVC, in 2016 doar 22,94% dintre cumparatori mai sunt interesati de acest aspect. Tot in scadere este si interesul cumparatorilor pentru protectia fonica oferita de tamplaria PVC, de la 16,33% in 2014 la 13,74% anul acesta.

Potrivit unui comunicat remis 9am, surprinzator, pretul nu mai este un argument decisiv pentru cumparatorii romani, criteriul comercial al pretului bun fiind in scadere cu 4,14%, de la 25,94% (2014) la 21,80% (2016). Tot in scadere cu aproape 3% (2,98%) este si numarul romanilor interesati de promotii la tamplaria PVC. Daca in 2014, 11,05% cumparatori erau interesati de produsele aflate la promotie, in 2016 procentul acestora s-a redus la 8,52%.

Citeste si:
Diferențe aluminiu versus PVC. Cum alegi materialul potrivit pentru...
Aluminiu versus PVC: care...

Nu in ultimul rand, datele mai arata ca in 2016 s-a dublat numarul romanilor interesati ca tamplaria PVC pe care o cumpara sa aiba cele mai recente inovatii, mai exact s-a inregistrat o crestere de la 3,29% la 6,41%. Alti 11,60% dintre romanii care cumpara tamplarie PVC sunt interesati de termenul mare de garantie, fata de cei 7,18% din urma cu doi ani. In 2016, 73,6% dintre romani si-au montat tamplarie PVC in locuinte, iar 26,4% urmeaza sa faca o astfel de investitie pana la finele anului, mai arata datele aceleiasi cercetari.

Studiul a fost realizat in luna aprilie 2016, pe un esantion reprezentativ de 980 de persoane cu varste cuprinse intre 25 si 65 de ani, cu o marja de eroare de 3,3%.

In prezent, complexul industrial al Electric Plus asigura toata gama de produse pentru tamplarie PVC, de la productia de ferestre si usi, la sticla termoizolanta, foliere profile, curbare profile, precum si usi sectionale rezidentiale si industriale si rulouri. Compania detine cele mai moderne linii de fabricatie din industria de profil.

Citeste si:
Compania Electric Plus a facut investitii de 1.100.000 de euro in 2016
Compania Electric Plus a...

Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.