Lidl si Politia Romana lanseaza, la nivel national, a patra editie a campaniei de educatie si preventie rutiera, „Verde la educatie pentru circulatie”.

Pe data de 24 septembrie, incepand cu ora 11.00, copiii cu varste intre 4 si 10 ani sunt invitati sa participe la o lectie interactiva de circulatie rutiera, sustinuta de reprezentantii Politiei Romane. Evenimentul va avea loc simultan in parcarile magazinelor Lidl* din intreaga tara, in sectoarele special amenajate.

Lansata in 2013, „Verde la educatie pentru circulatie” este o campanie de educatie rutiera, care are in vedere constientizarea de catre cei mici a importantei cunoasterii si respectarii regulilor de circulatie. Astfel, sambata, pe 24 septembrie, fiecare copil prezent in parcarile magazinelor Lidl din tara, care se alatura initiativei, va invata direct de la reprezentantii Politiei Romane cum trebuie sa se comporte corect un pieton in trafic.

Potrivit unui comunicat remis 9am, prima parte a lectiei de educatie rutiera va fi reprezentata de sectiunea teoretica, in care cei mici vor afla toate informatiile despre semnele de circulatie, ce inseamna fiecare, dar si cat de important este sa fie atenti la trafic. Cea de-a doua parte va cuprinde o sesiune interactiva, unde copiii vor fi invitati sa aplice cunostintele dobandite, printr-un joc de circulatie rutiera in cadrul unui orasel miniatural. La final, toti participantii vor fi rasplatiti cu premii oferite de catre Lidl.

„Verde la educatie pentru circulatie” este singura initiativa de acest gen, cu o asemenea amploare, a unei companii din Romania. De-a lungul celor 4 editii, campania a reusit sa aiba un impact important asupra gradului de educatie rutiera al copiilor, la nivel national, fiind foarte bine primita in comunitatile in care a fost implementata. Editia din 2015 a proiectului initiat de Lidl, in parteneriat cu Politia Romana, a avut peste 25.000 de participanti ce si-au insusit informatii esentiale despre cum pot deveni pietoni responsabili si cum se pot feri de pericolele din trafic.

„Rezultatele ne conving ca acesta este un demers cu un impact pozitiv major pe termen lung. Ne bucuram ca am putut folosi in avantajul nostru numarul semnificativ de magazine pe care le avem in intreaga tara, cat si reputatia pe care Lidl o are in comunitatile in care se afla, pentru a putea implementa cu succes o campanie atat de complexa la nivel national. „Verde la educatie pentru circulatie” este deja o traditie pentru noi si ne dorim ca si pe viitor sa ne implicam activ in rezolvarea problemelor sociale, asa cum este siguranta copiilor in trafic,” a povestit Maria Parvuleasa, PR&CSR Manager Lidl Romania.

Citeste si:
Pasajul Oltenița, peste centura București, a fost deschis circulației
Pasajul Oltenița, peste...

„Siguranta rutiera si salvarea de vieti reprezinta prioritati ale Politiei Romane. Ne-am implicat activ in aceasta campanie si sustinem toate initiativele ce contribuie la prevenirea accidentelor rutiere. La fel ca in anii trecuti, in cadrul activitatilor desfasurate ii vom invata pe cei mici ca atentia sporita si cunoasterea indeaproape a regulilor de circulatie salveaza vieti,” declara comisar-sef de politie, Florentin Bracea, Director al Directiei Rutiere din cadrul Politiei Romane.

Cea de-a patra editie a campaniei „Verde la educatie pentru circulatie” va avea loc sambata, pe 24 septembrie, incepand cu ora 11.00, in parcarile magazinelor Lidl din toata tara.

*Lista magazinelor Lidl participante este disponibila aici.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.