Social 31 August 2016 18:45
Bugetele femeilor pentru cosmetice cresc o data cu varsta, astfel incat, la peste 40 ani, costul mediu pe acest segment atinge 450 lei, potrivit Sole Luxury Boutique, unul dintre cei mai mari retaileri de produse fashion si de infrumusetare.

Astfel, odata cu inaintarea in varsta, femeile isi indreapta atentia catre mascarea imperfectiunilor tenulului si mici accesorii cochete care sa le intregeasca statutul, alocand pe acestea bugete aproape duble fata de tinerele de 20-39 ani, care cheltuiesc, in medie, doar 250 lei pe un cos de cumparaturi de cosmetice.

„Foarte multe femei din aceasta categorie de varsta sunt intr-un punct al vietii in care lucreaza full-time, au un stil de viata activ si sunt dispuse sa investeasca in aspectul lor personal. Mai mult, dispun de o anumita stabilitate din punct de vedere financiar si au capacitatea de a intelege justificarea unui pret mai mare pentru un produs premium”
, completeaza Angela Tiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle a SOLE.

Conform acesteia, produsele anti-aging ocupa cea mai mare pondere pe acest segment de varsta, fiind urmate de parfumurile clasice, cu traditie, si gentile de designer. In ceea ce priveste brandurile preferate, reprezentanta companiei afirma ca aceasta categorie de clientela mizeaza foarte mult pe traditia si reputatia unui brand, optand astfel, de regula, pentru produsele semnate Helena Rubinstein, La Mer, Guerlain si Estee Lauder. Un alt criteriu pe care clientele de peste 40 ani pun mai mult accent este calitatea produselor, mai ales in ceea ce priveste ingredientele produselor de ingrijire corporala.

„Studiile efectuate in Vestul Europei arata ca momentul in care femeile sunt cel mai mult ingrijorate de aspectul lor fizic este in intervalul 45-50 ani, in aceasta perioada fiind dispuse sa aloce sume semnificative pentru produse premium, care sa le amelioreze procesul de imbatranire”
, a mentionat Angela Tiboc.

Potrivit unui comunicat remis 9am, la momentul actual, circa 20% dintre clientii SOLE sunt reprezentanti de aceasta categorie de varsta, majoritatea preferand magazinele fizice in detrimentul shop-ului online. In acest sens, reprezentanta companiei mentioneaza ca doamnele au mai multa incredere in personalul specializat din magazine si mizeaza pe sfaturile si recomandarile acestuia.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.