Social 30 August 2016 13:30
Nascuti intre 1980 si 2000, milenialii reprezinta una dintre cele mai mari generatii din istorie, ce include peste 92 de milioane de oameni. Recunoscuti pentru personalitatea lor usor narcisista si interesul puternic pentru bunurile materiale, cei care au acum intre 25 si 35 de ani au dezvoltat o putere de cumparare ce atinge 153 de miliarde de euro, anual. Totusi, de ce asigurarea de sanatate nu face parte din lista de cumparaturi a tanarului milenial?

Future Cast, o companie dedicata marketing-ului in randul milenialilor, sustine ca peste 37% dintre mileniali sunt dispusi sa investeasca in produse sau servicii care sustin una sau mai multe cauze in care ei cred, fara a acorda prea multa atentie preturilor ridicate. In acelasi timp, un alt studiu arata ca 67% dintre milenialii cu o varsta mai mare de 25 de ani folosesc preturile ridicate ale planurilor de asigurare medicala ca motiv pentru evitarea investitiilor de acest tip, iar 30% dintre ei ar prefera sa investeasca intr-o vacanta. Astfel, ajungem la o concluzie cat se poate de evidenta: milenialii nu cred in utilitatea unei asigurari medicale.

Potrivit unui comunicat remis 9am, in procesul de prevenire a unei boli complexe, suntem expusi unor cheltuieli colosale, iar in cazul in care ne si imbolnavim, costurile pentru tratament sunt si mai mari. Cel mai important beneficiu adus de o asigurare medicala este reducerea preocuparilor financiare cauzate fie de preventia unor nevoi medicale, fie de necesitatea unui tratament medical de urgenta.

Pentru milenialii care calatoresc des, riscurile medicale la care sunt expusi reprezinta principalul motiv pentru care achizitionarea unui plan de asigurare medicala este necesara, in special a unui plan utilizabil la nivel international. O astfel de polita de asigurare nu doar ca acopera costuri medicale pentru proceduri medicale de preventie, urgente sau complexe efectuate in tara posesorului, ci si in strainatate. Astfel, acesta are posibilitatea de a calatori in siguranta oriunde in lume, fara preocupari financiare cauzate de riscurile medicale.

“In comparatie cu 2015, anul acesta am putut observa o usoara crestere in ceea ce priveste numarul milenialilor care sunt interesati de achizitionarea unui plan de asigurare medicala, sunt cu aproximativ 15% mai multi. O mare parte dintre ei este reprezentata de tineri antreprenori in cautare de planuri de asigurare pentru intreaga lor companie si ne bucura sa vedem ca tinerii incep sa inteleaga importanta si utilitatea unui astfel de beneficiu, atat pentru ei, cat si pentru angajatii lor. Milenialii, fie angajati, fie antreprenori, trebuie sa inteleaga ca asigurarea de sanatate nu este doar un plan de urgenta, ci un serviciu care ofera ingrijire medicala de calitate, iar, in acelasi timp, reduce semnificativ costurile serviciilor medicale care cauzeaza atat de mult stres”, declara Zahal Levy, Presedinte al MediHelp International.

Citeste si:
Iohannis: Unirea de la 24 Ianuarie 1859 demonstrează importanța...
Iohannis: Unirea de la 24...

Asigurarea medicala este, deci, o achizitie importanta cu impact pozitiv in statusul social atat de important pentru tinerii mileniali si, mai mult decat atat, reprezinta o investitie valoroasa pentru sanatatea si starea de bine a antreprenorului, a angajatului sau a intregii lor familii.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.