In topul surselor care influenteaza decizia romanilor cu privire la tamplaria PVC potrivita nevoilor lor, se afla constructorii – 21,9%, montatorii – 18,6%, in vreme ce locul al treilea este ocupat de arhitecti – 6,9%.
Conform datelor studiului realizat de D&D Research pentru Electric Plus, compania detinatoare a brandului Barrier – lider national in productia de tamplarie termoizolanta din PVC, 73,6% dintre romani si-au montat tamplarie PVC in locuinte, in timp ce 26,4% urmeaza sa intreprinda un astfel de proiect in anul in curs.
Procentul celor care aleg marca de tamplarie in etapa de cumparare a materialelor este de 33,2%, aproape dublu fata de acum doi ani. Procesul general de achizitie a materialelor este din ce mai complex si include alegerea punctelor de vanzare, cautarea informatiilor suplimentare, precum si interactiunea cu retailerii. Pe de alta parte, marea parte a romanilor continua sa isi aleaga tamplaria PVC in etapa de planificare a proiectelor, 41,1%.
In ceea ce priveste delegarea responsabilitatilor si atributiilor catre persoanele specializate, se mentin constante doua directii: 28,5% dintre romani aloca lucrarile in functie de etape, catre firme si persoane specializate, insa monitorizeaza munca acestora si iau deciziile finale, in vreme ce 29,5% aleg chiar sa se implice personal in realizarea sarcinilor mai usoare dintr-un proiect.
Potrivit unui comunicat remis 9am, pentru a se informa cu privire la materialele de constructii si la tamplaria pe care o doresc in locuinta proprie, consumatorii folosesc mai multe surse de informare, dintre care prietenii, familia sau colegii se afla pe primul loc - 61,4%. O alta sursa, extrem de importanta, o reprezinta site-urile producatorilor: 40,4%, in vreme ce blogurile si retelele de socializare au dobandit o pondere in crestere, respectiv de 35,9%. Urmatoarele pozitii in topul surselor de informare sunt detinute de specialisti, constructori si arhitecti.
Studiu! Creditele online în timpul pandemiei: cum au evoluat...
Studiul a fost realizat in luna aprilie 2016, pe un esantion reprezentativ de 980 de persoane cu varste cuprinse intre 25 si 65 de ani, cu o marja de eroare de 3,3%.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Povestea impresionantă a lui Andreeas Novacovici - din orfelinat, în primele...
Sursa: kudika.ro