Social5 August 201609:00

Lectura de 2 minute

Potrivit celor mai recente date, din ce in ce mai multi romani prefera sa apeleze la opinia specialistilor atunci cand trebuie sa faca o alegere privind tamplaria PVC pe care o vor utiliza in proiectele de constructii sau de renovari. Procentul acelora care se decid asupra selectiei produselor din aceasta categorie singuri si doar pe baza informatiilor pe care deja le detin este in scadere cu aproximativ 20% fata de anul 2014.

In topul surselor care influenteaza decizia romanilor cu privire la tamplaria PVC potrivita nevoilor lor, se afla constructorii – 21,9%, montatorii – 18,6%, in vreme ce locul al treilea este ocupat de arhitecti – 6,9%.

Conform datelor studiului realizat de D&D Research pentru Electric Plus, compania detinatoare a brandului Barrier – lider national in productia de tamplarie termoizolanta din PVC, 73,6% dintre romani si-au montat tamplarie PVC in locuinte, in timp ce 26,4% urmeaza sa intreprinda un astfel de proiect in anul in curs.

Procentul celor care aleg marca de tamplarie in etapa de cumparare a materialelor este de 33,2%, aproape dublu fata de acum doi ani. Procesul general de achizitie a materialelor este din ce mai complex si include alegerea punctelor de vanzare, cautarea informatiilor suplimentare, precum si interactiunea cu retailerii. Pe de alta parte, marea parte a romanilor continua sa isi aleaga tamplaria PVC in etapa de planificare a proiectelor, 41,1%.

In ceea ce priveste delegarea responsabilitatilor si atributiilor catre persoanele specializate, se mentin constante doua directii: 28,5% dintre romani aloca lucrarile in functie de etape, catre firme si persoane specializate, insa monitorizeaza munca acestora si iau deciziile finale, in vreme ce 29,5% aleg chiar sa se implice personal in realizarea sarcinilor mai usoare dintr-un proiect.

Citeste si:
Studiu: Cât trebuie să stăm în casă pentru a scăpa de pandemia de...
Studiu: Cât trebuie să stăm...

Potrivit unui comunicat remis 9am, pentru a se informa cu privire la materialele de constructii si la tamplaria pe care o doresc in locuinta proprie, consumatorii folosesc mai multe surse de informare, dintre care prietenii, familia sau colegii se afla pe primul loc - 61,4%. O alta sursa, extrem de importanta, o reprezinta site-urile producatorilor: 40,4%, in vreme ce blogurile si retelele de socializare au dobandit o pondere in crestere, respectiv de 35,9%. Urmatoarele pozitii in topul surselor de informare sunt detinute de specialisti, constructori si arhitecti.

Studiul a fost realizat in luna aprilie 2016, pe un esantion reprezentativ de 980 de persoane cu varste cuprinse intre 25 si 65 de ani, cu o marja de eroare de 3,3%.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.