„Intr-o lume in care opiniile, credintele si sentimentele sunt share-uite pe retelele de socializare, tinerii isi doresc ca angajatorii lor sa-si exprime recunostinta si aprecierea fata de activitatea desfasurata. Lauda nu trebuie sa se limiteze insa doar la cuvinte, aceasta ar trebui sa fie exprimata si prin recompense periodice”, afirma Lacramioara Loghin, coordonatorul studiului.
Nu numai studiile internationale, ci si studiul realizat de EXACT CC in Romania, arata ca dorinta Generatiei Z este aceea de a-si transforma hobby-urile in ocupatie. De aceea, este important ca angajatorii sa le ofere pozitii in stransa legatura cu hobby-urile avute sau sa ii ajute pe tineri sa ajunga acolo unde isi doresc.
Pentru a se putea dedica, asteptarile tinerilor mai vizeaza dezvoltarea profesionala, mentoratul, training-urile, stilul si mediul de lucru compatibil profilului lor. Fiind, de asemenea, preocupati de sanatatea lor, tinerii sunt atrasi de ofertele de angajare ce includ in lista beneficiilor abonamente medicale.
Jobul trebuie sa fie fun, sa ofere flexibilitate si recunoastere
Potrivit unui comunicat remis 9AM, din cauza crizei economice si a nesigurantei financiare, Generatia Z a invatat ca locurile de munca traditionale nu sunt ceva de dorit. Mai mult decat atat, se asteapta ca locul lor de munca sa le ofere atat dezvoltare personala si recunoastere financiara, cat si fun, social connection, implinire, flexibilitate si atmosfera creativa de lucru.
Tinerii pretuiesc timpul lor liber, fiind in acelasi timp foarte legati de familie si prieteni. Acesta este motivul pentru care echilibrul dintre viata profesionala si cea privata va fi extrem de important pentru ei. Entrepreneurship-ul va reprezenta una dintre alegerile lor, alaturi de joburile cu program flexibil. Generatia Z nu se va conforma programului standard de lucru. Avand la indemana tehnologia care le permite sa comunice oricand si de oriunde, programul clasic de lucru va fi dificil de aplicat in cazul lor.
Cum să faci compania ta o destinație de top pentru tinerii din...
„Pentru a obtine rezultate remarcabile si pentru a putea beneficia de implicare si motivare din partea viitorilor angajati, angajatorii trebuie sa le puna acestora la dispozitie aplicatiile, platformele si dispozitivele digitale pe care le folosesc in viata de zi cu zi. Companiile ar trebui de asemenea sa le permita viitorilor angajati sa-si poata desfasura lucrul in conditii diferite fata de cele oferite de joburile clasice, luand de asemenea in considerare programul flexibil”, mai spune Lacramioara Loghin.
Studiul calitativ a fost realizat de Exact Cercetare si Consultanta prin intermediul a 12 Focus Grupuri, la care au participat ftineri cu varsta cuprinsa intre 14-24 de ani. Focus Grupurile au avut loc in Bucuresti, in intervalul 16-27 noiembrie 2015.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Sancțiunile pentru e-Factura se vor aplica din 1 iunie 2024
Sursa: futurebanking.ro
-
Ministrul Florin Barbu spune că fermierii nu au adus probe că în România se...
Sursa: wall-street.ro