Au fost analizate 35 produse tip vopsea de oua, achizitionate in mod aleatoriu si anonim de catre reprezentatii InfoCons din supermarket-uri, de la 3 producatori/ furnizori /distribuitori: Dr. Oetker RO S.R.L., Take Inteligent S.R.L., Hometex S.R.L.
- 94.28 % dintre produsele ce au facut obiectul studiului au mentionat pe eticheta capacitatea de vopsire, acestea variaza in functie de gramajul plicului si tipul de vopsea folosita astfel:
- cu 7 grame de vopsea granulate galben sau albastru se pot vopsi 10 oua si tot cu acceasi cantitate de vopsea dar de culoare rosie sau verde se pot vopsi 12 oua;
- cu 5 gr. de vopsea lichida se pot vopsi 10 oua sau cu 10 grame de vopsea lichida se pot vopsi 30 oua.
Numarul de E-uri (aditivi alimentari) continute in produsele ce au facut obiectul studiului variaza intre 1 si 10 E-uri, astfel:
- 3 % din produsele analizate au in continut 1 E - vopsea praf;
- 20 % din produse analizate au in continut 2 E – vopsea praf/ganulata;
- 9 % din produse analizate au in continut 3 E – vopsea granulate si vopsea lichida;
- 11 % din produsele analizate au in continut 4 E –vopsea lichida;
- 14 % din produsele analizate au in continut 5 E –vopsea lichida;
- 9 % din produsele analizate au in continut 6 E –vopsea lichida;
- 3 % din produsele analizate au in continut 7 E –vopsea lichida;
- 11 % din produsele analizate au in continut 8 E –vopsea lichida;
- 6 % din produsele analizate au in continut 9 E –vopsea lichida;
- 14 % din produsele analizate au in continut 10 E – vopsea lichida.
Produsele ce fac prezentul studiu le-am gasit sub diferite tipuri, si anume: vopsea granulata, vopsea lichida, vopsea praf si cu diferite culori.
Toate produsele studiate au mentionat pe eticheta informatiile privind gramajul atat / produs cat si / pachet, aceasta variaza de la 5 grame / produs pana la 12 grame / produs pentru cele ambalate individual si de la 15 grame (3 buc * 5 g) pana la 28 grame (4 buc * 7 g) pentru cele ambalate la set.
Studiul face parte dintr-un proiect de monitorizare a produselor si serviciilor comercializate pe piata romaneasca, derulat de InfoCons in cadrul consortiului I.C.R.T. - International Consumer Research & Testing pentru produse si servicii la standarde europene, pentru ca alegerea cetateanului consumator sa fie facuta in cunostinta de cauza.
Studiul a fost realizat in perioada 25 Martie – 4 Aprilie 2016, pe baza informatiilor ce se regasesc pe etichetele produselor tip vopsea de oua, existente pe piata romaneasca. Pentru a vizualiza rezultatele complete ale studiului, accesati acest link.
Vești bune pentru clienții Hidroelectrica
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Top 3 zodii ce vor avea un început de mai incredibil. Au cale liberă spre...
Sursa: kudika.ro