Romancelor le place sa calatoreasca si, anul trecut, acestea si-au manifestat pasiunea pentru excursii cu iz germanic, alegand insa si destinatii cu parfum oriental si latin, potrivit datelor furnizate de compania Tripsta.

Pasionate de calatorii, romancele au decis, anul trecut, sa isi petreaca vacantele cu precadere in Germania, Italia si Turcia. In plus, ele au mers si in tari precum Spania, Franta, Austria, Marea Britanie, Grecia si Cehia si nu au exclus nici Romania de pe lista lor de destinatii de vacanta.

In ceea ce priveste orasele care au fost principalele destinatii ale romancelor anul trecut, Berlinul a fost pe primul loc, urmat de Istanbul si Viena. Lista destinatiilor cu "vibe" germanic se mai afla, in afara de Berlin si Viena, si Munchen. In acelasi timp, mostenirea latina s-a facut simtita si in cadrul listelor de calatorii ale romancelor, care au ales si destinatii precum Roma, Barcelona si Paris. Pe de alta parte, Atena si Praga au fost si ele destinatii considerate de femeile romane drept destinatii interesante pentru vacanta pe parcursul anului trecut.

Pe de alta parte, in 2015, romancele si-au rezervat zborurile cu circa 40 de zile inainte de data plecarii, alocand astfel cu o saptamana mai putin planificarii comparativ cu anul precedent. Atunci cand vine vorba despre durata calatoriilor, femeile si-au facut aranjamente pentru vacante de 11 zile si au utilizat pentru rezervari in principal computerele (89%) si mai putin dispozitivele mobile (11%), desi utilizarea mobilelor a intregistrat o usoara crestere comparativ cu 2014 (cand ponderea rezervarilor facute de femei de pe dispozitive mobile era de 9%).

De asemenea, femeile romane au preferat sa calatoreasca cu compania aeriana nationala Tarom, dar si cu Air Berlin si Wizzair. Pe lista liniilor aeriene preferate de calatoarele din Romania anul trecut s-au mai aflat Turkish Airlines, Lufthansa, Austrian Airlines, Alitalia, Blue Air, Ryanair si Aegean Airlines. Tarom a fost pe primul loc in topul liniilor aeriene preferate de femei si anul trecut, compania fiind urmata de Air France si KLM, apoi de Lufthansa, Austrian Airlines, Turkish Airlines, Aegean Airlines, Air Berlin, Alitalia si Wizzair, scrie MEDIAFAX.

Valoarea medie a unui bilet de calatorie rezervat de romance in 2015 a fost de 260 de euro, in crestere de la 240 de euro, anul trecut. Cu toate acestea, unele dintre femei s-au dovedit grijulii atunci cand vine vorba despre cheltuieli, platind numai 20 de euro pentru zborul cu avionul. Pe de alta parte, au existat si femei romane pentru care comfortul calatoriei a contat mai mult decat cheltuielile si care au platit si 3.700 de euro pentru a avea un zbor placut. Comparativ, in 2014, cel mai ieftin bilet achizitionat de femei a costat 27 de euro si cel mai scump - 1.300 de euro.

Citeste si:
Liber la vacanțe! Țările din Europa care au renunțat la...
Liber la vacanțe! Țările din...

In 2005, doi antreprenori au lansat in Atena, Grecia, un start-up denumit initial Travelplanet24. In prezent, agentia de turism online Tripsta este una dintre cele mai mari companii ale industriei de profil.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.