Social18 Februarie 201613:30

Lectura de 2 minute

Oamenii sunt mai ocupati ca niciodata si femeile nu fac exceptie de la regula. Asadar, sarcina de a pregati o mancare sanatoasa devine tot mai greu de indeplinit. Pentru a nu recurge la alimente de tip fast-food iata cateva moduri de a gati sanatos in mai putin de 30 de minute.

1. Concentreaza-te pe produse alimentare care necesita un timp scurt de preparare

De exemplu, se poate opta pentru o omleta, intrucat aceasta este sanatoasa, bogata in proteine si saraca in grasimi. De asemenea, se pot adauga cateva legume, in functie de preferintele culinare, pentru a se asigura aportul de vitamine si nutrienti. Pasta de avocado reprezinta iarasi o alegere ideala, avand in vedere ca acesta este bogat in proteine, dar nu numai: contine magneziu, vitaminele A, B12, C, D, calciu si fier.

2. Supele, o alegere excelenta

Supele se prepara repede si usor. De exemplu, supele-crema de legume sunt cele mai hranitoare, fiind bogate in substante nutritive si vitamine. In plus, contin putine calorii, scrie lifehack.org.

Citeste si:
Jurnal de părinte: sfaturi folositoare în cuplu pentru un start bun...
Jurnal de părinte: sfaturi...

3. Salate

Salatele proaspete contin multe substante nutritive, vitamine, minerale, fitonutrienti si fibre, scrie csid.ro. Din pacate, exista tendinta de a se manca aceleasi fructe si legume, cu exceptia cazului in care o anumita conditie de sanatate impiedica consumarea anumitor fructe sau legume. Produse exista, insa, din belsug. Astfel, in functie de preferinte meniul poate fi diversificat. In salate, se poate adauga peste, carne, branza sau orice alt produs nutritiv.

Citeste si:
Nutritionist: Ciorba, preparatul dietetic si satios din tot meniul de
Nutritionist: Daca nu stiti...

4. Gustari

Preagatirea gustarilor nu va dura mai mult de cateva minute. Renunta la prajituri, chipsuri sau floricele daca urmaresti un stil de viata sanatos. Se poate opta pentru biscuiti din faina integrala cu branza. Astfel, fibrele din biscuiti confera senzatia de satietate, iar branza aduce un plus de proteine si calciu. O alta gustare care se poate prepara rapid este ruloul cu somon afumat, umplut cu branza degresata. Somonul contine proteine si acizi grasi Omega 3.

De asemenea se recomanda iaurtul cu miere si seminte. Iaurtul este o sursa de proteine, iar semintele ofera o senzatie de satietate considerabila. Sau poti incerca o alta sursa incredibila de calciu si antioxidanti: un smoothie de fructe.

Citeste si:
10+ incercari de a transforma mancarea in opera de arta, esuate lament
10+ incercari de a transforma...



Si lista poate continua, alegerile sunt nelimitate.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.