Discovery a intrerupt difuzarea mesajelor comerciale pe toate statiile TV din portofoliul sau, din Romania, inclusiv TLC, Animal Planet si Eurosport, in perioada celor trei zile de doliu national, decretate in urma tragediei din clubul ‎Colectiv.

"In perioada celor 3 zile de doliu national, Discovery va intrerupe difuzarea mesajelor comerciale pe toate statiile TV din portofoliul sau, inclusiv TLC, Animal Planet si Eurosport", potrivit unui anunt publicat pe contul de Facebook al Discovery Romania.

Totodata, Discovery Romania a transmis ca este alaturi de familiile victimelor din clubul ‪Colectiv‬, iar siglele televiziunilor din portofoliul sau au fost inlocuite cu unele alb-negru, scrie MEDIAFAX.

Pe de alta parte, si alte televiziuni straine care emit in Romania si-au manifestat solidaritatea cu victimele tragediei din Colectiv, fie transformandu-si siglele in alb-negru (Diva, AXN, Cartoon Network, Filmcafe, TV Paprika), fie introducand pe ecran panglici negre (Comedy Central, Paramount Channel, Boomerang, Nickelodeon).

Si televiziunile generaliste si de stiri din Romania, intre care TVR, Pro TV, Antena 1, Antena 3, Kanal D, National TV, Prima TV, B1 TV, Digi 24, Romania TV si Realitatea TV, si-au adaptat grilele in urma tragediei din clubul Colectiv, in care si-au pierdut viata 29 de oameni, si a decretarii starii de doliu national, mizand pe editii informative speciale si renuntand la programele de divertisment si, in unele cazuri, la publicitate. Dupa ce Guvernul a declarat doliu national pentru zilele de sambata, duminica si luni, in memoria tragediei din clubul Colectiv, Consiliul National al Audiovizualului a reamintit televiziunilor si radiourilor ca au obligatia de a-si adapta programele in mod corespunzator.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.