Turistii romani care ajung in Viena sunt interesati, in general, de oferta culturala, dar o combina si cu shopping-ul, potrivit unui comunicat al lantului hotelier austriac K+K transmis joi MEDIAFAX.

Lantul austriac este un business familiar si detine 10 hoteluri in marile metropole europene (Londra, Paris, Barcelona, München, Viena - 2, Budapesta, Praga - 2 si Bucuresti) si un restaurant in Salzburg.

"Contigentul romanilor care innopteaza in hotelurile noastre a crescut constant in ultimii ani. Acestia sunt fie oameni de afaceri, fie turisti interesati de oferta culturala sau turisti interesati de shopping. Ultimul segment este predominant in perioada sarbatorilor de iarna", se arata in comunicat.

In anul 2014, in hotelurile K+K s-au cazat peste 10.000 de romani. "Oaspetii romani sunt clienti fideli si revin cu placere. Ei sunt in general focusati pe oferta culturala a Vienei, dar se bucura si de proximitatea cunoscutei strazi comerciale Marihilferstrasse, combinand perfect consumul cultural cu shoppingul. Romanii sunt oaspeti buni si sunt apreciati de personalul hotelurilor noastre", se mai arata in comunicat.

Pentru viitorul apropriat, austriecii au in plan atat o extindere a lantului, prin deschiderea unor hoteluri noi, cat si modernizarea constanta a celor existente. Lantul detine in Romania hotelul K+K Elisabeta din Bucuresti, scrie MEDIAFAX.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.