"50% dintre participantii la studiul GfK declara ca au cumparat de la un astfel de local in ultimele patru saptamani. Fast-food-urile sunt frecventate cu precadere de catre barbati, in timp ce femeile opteaza mai degraba pentru patiserii sau covrigarii. Cei mai multi dintre clientii acestor locatii au intre 25-34 de ani", se arata in studiul realizat de GfK.
Pizzeriile, inclusiv cele cu livrare la domiciliu, sunt pe locul trei in topul preferintelor si au un public mai tanar, pizza fiind consumata cu precadere de cei intre 18 si 24 de ani. Pizzeriile sunt si optiunea cea mai des intalnita la persoanele cu venituri peste medie, in timp ce persoanele cu venituri foarte mici aleg patiseriile. Acestea din urma sunt la fel de populare ca si fast-food-urile in localitatile medii (intre 50.000 si 200.000 de locuitori), in vreme ce pizzeriile sunt preferate in orasele mari, cu peste 200.000 de cetateni, exceptand Capitala.
Doar 2% dintre romani iau masa in oras in fiecare zi, iar cei mai multi, aproximativ 20%, mananca o data pana la de trei ori pe saptamana mancare gata preparata. Cei tineri si foarte tineri, intre 15 si 24 de ani, sunt cei care au obiceiul de a cheltui cel mai des pentru a lua masa pe drum, mai ales cei din Bucuresti si din orasele mari, scrie MEDIAFAX.
Locuitorii Capitalei si cei din marile orase sunt campioni la frecventa consumului de alimente in afara casei, cu un procent dublu fata de ceilalti romani. Persoanele cu venituri mari, de peste 4.000 de lei, sunt cele care mananca chiar mai des de o data pe zi in oras. Si tinerii, chiar daca nu au deloc venit sau au unul foarte mic, obisnuiesc sa manance in mers cel putin o data pe zi. Cele mai populare locuri de cumparare a unei mese sau gustari in afara casei sunt, in ordine: McDonald's, KFC (Kentucky Fried Chicken), shaormerii, pizzerii, Fornetti, fast-food-uri independente, cafenele/snack-baruri/ bufet, Spring Time, Subway si Viva (situate in benzinariile OMV).
Scumpiri la pompă din nou. Prețul carburanților a trecut de pragul...
Studiul a fost realizat de GfK Romania pe un esantion de 1.000 de respondenti din toata tara, cu varsta de peste 15 ani. Metoda folosita este cea a interviurilor fata in fata si are o marja de eroare de+/- 3%.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro