Piata de livrare pizza la domiciliu din Bucuresti a cunoscut in ultimii ani o evolutie dinamica si deosebit de versatila, orientandu-se continuu catre oferirea celor mai practice si inovatoare solutii pentru a comanda mancare acasa sau la birou.

Daca la inceput, comenzile se plasau doar telefonic, cu timpul restaurantele s-au orientat catre o solutie mai accesibila si simpla- comanda online- pentru ca apoi sa cucereasca un nou segment de consumatori, pe utilizatorii aplicatiilor mobile. Astfel, in prezent, cea mai noua si performanta modalitate de a comanda mancare la domiciliu este prin intermediul telefonului mobil, folosind una dintre aplicatiile extrem de prietenoase si usor de utilizat.

Insa, care a fost prima companie care a indraznit sa abordeze segmentul consumatorilor care doreau sa comande pizza direct de pe smartphone? Pizzicato.ro este prima firma de livrare pizza care s-a axat pe segmentul utilizatorilor de telefoane mobile, lansand in 2012 intaia aplicatie pentru pizza delivery. Aceasta aplicatie a fost dezvoltata in parteneriat cu Ascend NetSolutions si reprezinta o metoda revolutionara de a comanda mancare la domiciliu. Avantajul sau major este ca poate fi accesata de oriunde te-ai afla, fie ca esti in masina, intr-o pauza scurta la birou sau acasa.

Beneficiezi de mobilitate maxima, fiind cat se poate de practica si rapida pentru comandarea mancarii preferate.

Ascend NetSolutions este dezvoltatorul de aplicatii mobile care a a creat pentru Pizzicato prima aplicatie prin care utilizatorii de smartphone pot comanda mancare la birou sau acasa. Aplicatia a fost conceputa pentru utilizatorii de iPhone, cat si pentru cei de Android , fiind foarte rapida, intuitiva si usor de folosit.

Incepand cu 2012 si pana in prezent, numeroase alte restaurante cu livrare la domiciliu au urmat trend-ul propus de Pizzicato si au inceput sa-si dezvolte propriile aplicatii pentru home delivery. Acest lucru se datoreaza faptului ca piata este intr-o continua ascensiune, consumatorii sai fiind orientati catre inovatie si eficienta. Zilnic, acestia cauta sa se orienteze catre companiile care ofera cele mai ieftine, rapide si calitative solutii pentru o masa gustoasa la domiciliu. In aceasta era a vitezei, cum altfel ai putea sa fii aproape de clientii tai, intotdeauna prompt si eficient daca nu prin intermediul inovatiilor din domeniul telefoniei mobile? Cu siguranta bucurestenii se pot lipsi de pc-ul personal fara probleme, insa numai in mod exceptional acestia ar putea sta fara telefonul mobil, chiar si pret de cateva ore.

Citeste si:
Comandă și livrare de flori online: O modalitate ușoară de a...
Comandă și livrare de flori...

In Bucuresti, sunt aproxmativ 10.000 de consumatori de pizza, majoritatea lor fiind reprezentata de cei care aleg sa comande masa de pranz la birou. Mai mult, cei care comanda mancare de pe telefonul mobil sau online au varste cuprinse intre 24 si 45 de ani si un venit mediu. Viata profesionala le dicteaza ritmul in care isi desfasoara activitatile zilnice, mancarea fiind mai mult o necesitate decat o prioritate. Pentru ei rapiditatea si acesibilitatea este esentiala.

Diversitatea de optiuni pentru plasarea comenzilor de livrare mancare la domiciliu, versatilitatea acestora, rapiditatea serviciilor, calitatea produselor culinare si preturile avantajoase au determinat o evolutie a pietei de livrare pizza in Bucuresti orientata catre inovatie. Cu siguranta inovatiile in domeniu vor continua sa apara, contribuind la oferirea unor solutii cat mai peformante celor care doresc sa comande o masa gustoasa si rapida acasa sau la birou.

Citeste si:
Produse esențiale în industria de catering și rolul cutiilor de pizza!
Produse esențiale în...

Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.