"Sunt peste 200.000 de masini care nu circula in Bucuresti, dar pot fi gasite pe domeniul public cu prelate pe ele sau dezmembrate. Aceste masini nu se misca. Romanul avea Dacia lui veche in 1994 si s-a dus in Germania, si-a luat un BMW pe 600 de marci, a circulat cu ala vreo trei ani si dupa aia a aparut posibilitatea sa-si ia Cielo nou. Iar celelalte doua au fost lasate in parcare", a spus Dumitrascu, potrivit MEDIAFAX.
El a afirmat ca masinile respective nu se misca si ocupa locuri de parcare, care ajung "clocitoare" sau adaposturi.
"Este o procedura europeana, frumoasa, cu identificarea la politie a proprietarului, dupa numar, cu somatie la 45 de zile, dupa care pui un afis prin care il instiintezi. Dupa care te trezesti cu cetateanul care vine c-o falca-n cer si cu una-n pamant si te intreaba ce ai cu masina lui, pentru ca vrea sa o duca la programul Rabla", a mai spus arhitectul.
Numarul de masini inmatriculate in Bucuresti este estimat la peste 1,1 milioane, iar in intreaga tara ajunge la 6 milioane.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro