"Este pacat ca avem o infrastructura feroviara foarte dezvoltata ca suprafata, dar ramasa in urma. Pe tronsoane pe care am putea circula cu 120 km/h, circulam cu 40 km/h", a afirmat Ramona Manescu, prezenta in localitatea Toplita, din judetul Hunedoara.
Ea a mentionat ca transportul cu trenul ar putea constitui alternativa la deplasarea cu masina, dupa modelul altor state dezvoltate.
'Trebuie sa le oferim oamenilor o alternativa la lipsa soselelor, a autostrazilor. In orice stat civilizat se circula mult mai comod, mult mai usor, cu trenul. Si mult mai ieftin. Doar in Romania nu se circula nici cu trenul, nici cu masina. Cu masina pentru ca nu ai pe unde, iar cu trenul pentru ca arata asa cum arata. Infrastructura feroviara este din ce in ce mai greu sa fie utilizata la parametri normali', a adaugat Manescu.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
GALERIE FOTO | Cum arată Hotel Cișmigiu și ce așteptări au cei care-l conduc...
Sursa: wall-street.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
A înșelat-o sau nu Dorian Popa pe Claudia Iosif: Am greșit! Cred că este de...
Sursa: kudika.ro
-
Vista Bank finanțează un parc eolian al grupului Premer Energy
Sursa: futurebanking.ro