Acestia protesteaza fata de subfinantarea sistemului feroviar, reducerile salariale si de personal.
Ei sustin ca subventia pentru CFR Calatori s-a diminuat cu 40% fata de anul 2011 si probleme mari cu banii sunt si la infrastructura.
”Protestam fata de alocari minimale de bani, ceea ce incalca prevederile si directivele Comisiei Europene care recomanda tarilor membre ca alocatiile catre calea ferata sa fie in proportie de 50-55% ca sa putem sa mutam transporturile grele de pe sosele pe calea ferata; lipsa din ultimii 5 ani si taierea drepturilor salariatilor proprii cu 28%"
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro