Un nou studiu care demonstreaza ca reclamele cu modele precum Miranda Kerr si Irina Shayk descurajeaza vanzarile, pentru ca fac femeile sa se simta prost., scrie adevarul.ro.
„A devenit o rutina ca modele atractive si celebritati sa apara in reclame, chiar daca cercetari anterioare au relevat faptul ca exista reactii amestecate la distribuirea acestora in campanii” a spus Tamara Ansons, doctor cercetator la Warwick Business School.
Studiul demonstreaza ca femeilor le este sila de produsele asezate langa prim-planuri de femei perfecte si iubesc genul de produse asezate langa imagini mai putin proeminente.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro