Secom® Healthcare, lider de autoritate pe piața locală de suplimente alimentare, și-a construit o reputație solidă datorită portofoliului de produse de calitate superioară, susținut de studii, patente și inovații științifice. Pentru a reitera diferențiatorii puternici ai suplimentelor alimentare Secom® și Good Routine® într-o piață aglomerată, cu sute de opțiuni la raft, compania a lansat toamna aceasta campania de equity și produs Acum știi de ce cumperi de la Secom, semnată de Sonica Works.

“În curând împlinim 20 de ani de activitate, două decenii de când alegem fiecare supliment din portofoliu cu mare rigurozitate, pe criterii științifice temeinice, pentru a putea realmente ajuta oamenii să își îmbunătățească sănătatea. Nu întâmplător astăzi avem cea mai mare rată de retenție din categoria de suplimente în România – 7 din 10 consumatori* care au încercat Secom® revin la produsele noastre. Loialitatea românilor ne onorează și ne obligă să facem lucrurile cu aceeași responsabilitate, fără compromisuri, și în continuare. Ne-am bucurat când Sonica Works a tradus această dorință într-o manieră single-minded și memorabilă,” Tudor Ghiurcă, Marketing & Trade Marketing Director Secom® Healthcare.

“Am pornit de la un fapt, de la o statistică – 7 din 10 consumatori de suplimente cred în Secom®. Și ne-am gândit că ar fi fost onorant și obligant și dacă ar fi fost unul singur. Dar noi și Secom suntem despre 10 din 10. Și atunci ne-am gândit că cel mai bine ar fi să facem un legământ public drept promisiune a Secom pentru următorii 20 sau 200 de ani: că nu vom folosi jumătăți de măsură când vine vorba de sănătatea consumatorului și că vom alege, ca și până acum, doar ce e mai bun în portofoliul Secom®. Și ne-am gândit să scriem asta în piatră, să rămână. Sau în 3D, că ne pasă de mediu”, Răzvan Căpănescu, Creative Partner Sonica Works.

„Parteneriatul de 5 ani cu Secom® și discuțiile din focus-grupuri ne-au oferit reality-checks extrem de valoroase cu consumatorii categoriei. Din cercetări a reieșit faptul că oamenii au nevoie de criterii concrete când vine vorba de alegerea unor suplimente alimentare de calitate, repere care să-i ajute în luarea deciziei atât la raft, cât și online. Iar de aici rezolvarea brief-ului a curs foarte frumos, Secom® având motivele și studiile necesare să ofere promisiuni ferme,” Alexandra Mihuș, Client Service Partner Sonica Works.

Citeste si:
Matcha Latte: beneficii pentru energie și sănătate, ce este și cum...
Matcha Latte: beneficii...

Componenta de equity a campaniei Acum știi de ce cumperi de la Secom reprezintă o promisiune fermă din partea Secom® de a oferi mereu suplimente de o calitate fără compromis, care îndeplinesc o serie de criterii esențiale: conțin ingrediente purificate, patentate, din surse naturale, extracte standardizate, în concentrația potrivită, sunt disponibile în forme de administrare ușor de asimilat în organism și oferă beneficii documentate.

* Secom® are cea mai mare rată de retenție din categoria de suplimente în România– 72%, potrivit studiului OMNIBUS, realizat în februarie 2023 de către agenția ISRA Center Marketing Research.

Ulterior, în campania de produs vedem incursiunea fiecărui supliment erou Secom®: Neuro Optimizer®, Vitamin C Express, Vitamin D3 2000 UI, Pure Omega-3 si Guard-Your-Liver®, în mediul de viață activ al consumatorului, făcând astfel demonstrația beneficiilor pe care fiecare produs le deține.
Campania Acum știi de ce cumperi de la Secom va beneficia de promovare integrată în toamna lui 2023 – prin spoturi TV, spoturi radio, acțiuni extinse în mediul digital, inițiative de comunicare prin influențatori – și va fi susținută tactic prin campanii de produs.
Echipele care au lucrat la campania Acum știi de ce cumperi de la Secom sunt următoarele:

Citeste si:
Secom: Investiții masive și expansiune surprinzătoare până în 2025
Secom pregătește o expansiune...

Echipa Secom®

Tudor Ghiurcă – Marketing & Trade Marketing Director
Ruxandra Stoicescu – Senior Product Manager
Andreea Nistor – Marketing Manager Good Routine®
Bianca Barbu – Junior Brand Manager Good Routine®
Flavia Florescu – Innovation & Scientific Support Manager
Irini Nicolescu - Innovation & Scientific Support Coordinator
Alina Tătaru - Corporate Communications & Sustainability Manager
Lucian Boca - Digital Manager

Echipa Sonica Works (strategie, creație, producție)

Răzvan Căpănescu – Creative Partner
Mihai Costache – Creative Director
Adrian Iota – Senior Art Director
Paul Bratu – Senior Art Director
Simina Leotescu – Strategy Partner
Diana Benko – Managing Partner
Alexandra Mihuș – Client Service Partner
Mihaela Zaharia – Digital Strategist & Content Creator

Citeste si:
3 obiceiuri matinale ale românilor de succes
3 obiceiuri matinale ale...

Echipa Starcom (media planning & buying)

Alexandra Iordăchescu- Brand Lead Starcom Media
Alina Ioniță – Media Client Lead
Irina Cojocaru – Media Manager
Alina Stănescu – Radio Lead


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 20 Octombrie 2023 - 07 : 10

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.