Un corp sănătos este un corp frumos. Dacă ai grijă de tine, corpul tău te va răsplăti pe măsură. Un stil de viață echilibrat este un subiect foarte dezbătut în zilele noastre. Ca să te simți bine, ar trebui să ai grijă în mod constant de trup, minte, suflet și spirit. Iată câteva idei de obiceiuri simple care să te ajute să fii în cea mai bună formă a ta.

Mișcare în fiecare zi

De cele mai multe ori, prima problemă este aceea a outfitului potrivit pentru orice sport alegem să facem. Poți încerca ce brand de îmbrăcăminte sport vrei să porți, poți alege dintre tipurile de pantaloni Nike sau orice altă marcă îți place.

Acum că te-ai decis ce să porți, fără ca asta să fie o scuză, poți să îți îndrepți atenția către ce fel de mișcare preferi. Fie că alegi să ieși în parc la alergat sau la un mers rapid, fie că preferi să te duci la sală sau să faci exercițiile acasă, 30-45 de minute în fiecare zi sunt recomandate pentru creșterea nivelului endorfinelor din organism.

Mișcarea intensă te va ajuta să reduci stresul de care ai parte în fiecare zi. De asemenea, are un rol important în menținerea mobilității și a echilibrului organismului.

Retail jobs

Stilul alimentar

Se spune că ești ceea ce mănânci. Este foarte relevant să ai o alimentație sănătoasă și echilibrată. Poți începe cu un plan de mese pentru fiecare zi, pe care să ți-l faci pe o săptămână. Dacă știi că nu reușești să te organizezi, poți apela oricând la un medic nutriționist care să îți explice despre importanța unui plan alimentar și să îți creeze unul specific organismului tău.

Programul de somn

Este esențial să dormi bine, măcar șapte sau opt ore pe noapte. Somnul reface organismul. Încearcă să adormi și să te trezești la aceleași ore fixe, să nu folosești telefonul mobil sau să nu stai la televizor cu cel puțin o oră înainte de somn. Un ceai din plante, o baie caldă și câteva pagini din cartea preferată te pot ajuta să ai un somn odihnitor. Un alt element important este temperatura din cameră, care ar trebui să fie în jur de 19-21 de grade.

Citeste si:
Cum se menține în formă Roxana Nemeș. Vedeta are un trup de...
Cum se menține în formă...

Sănătatea minții

Scrisul în jurnal, exercițiile simple de respirație, orice îți ajută mintea să se relaxeze este un atu. Și mintea, ca orice alt organ al corpului, poate suferi. Poți apela oricând la ajutorul unui psiholog dacă simți că ai nevoie, fără să îți fie frică sau rușine. Încearcă să fii optimist și recunoscător pentru ce ai. Fă lucruri care te relaxează și îți creează o stare de bine.

Menținerea funcției cognitive este foarte importantă și pentru organism. Încearcă să înveți câte ceva nou în fiecare zi. Alege-ți cursuri care îți plac, rezolvă probleme de matematică dacă ești pasionat, încearcă rebus, sudoku sau învățarea unei limbi străine. Orice îți pune mintea la contribuție va fi benefic pentru tine.

Citeste si:
Culiță Sterp, mesaj emoționant în mediul online la câteva zile de...
Culiță Sterp, mesaj...

Spiritualitatea în viața ta

Chiar dacă alegi să meditezi, să faci yoga sau să spui rugăciuni, corpul și mintea ta se relaxează în timpul acestor practici, pe care poți să le transformi în obiceiuri. Practicarea recunoștinței, actele fiantropice, discuțiile filosofice despre viață și sensul ei, toate acestea au rolul de a-ți dezvolta latura spirituală. Poți citi cărți sau poți viziona documentare despre spiritualitate.

În concluzie, dacă reușești să îți faci un plan de viață, cu câte puțin din fiecare, vei reuși să ai o existență echilibrată și vei putea trăi din plin viața în bucurie. Fă exerciții pentru trupul și mintea ta, dar și pentru sufletul și spiritul tău și vei observa schimbări mici în fiecare zi.


Despre autor:


Ultima actualizare: 26 Octombrie 2022 - 02 : 10

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.