În structurile organizatorice, idealul este imposibil de atins, însă cele care constituie baza unor clinici stomatologice impunătoare și valoroase tind să se apropie din ce în ce mai mult de formula ideală.

Life Dental Spa, clinicile care, cu consecvență, tind spre formula ideală în ceea ce privește mediul organizațional.

Direcția clinicilor Life Dental Spa de a se apropia de perfecțiunea organizațională, în ciuda obstacolelor, este într-o continuă evoluție. Prin muncă și bună organizare, directorul general al clinicilor Life Dental Spa, Ștefan Obreja, a creat un mediu organizatoric bine pus la punct, reușind să crească productivitatea practicii dentare, siguranța și percepția pacienților.

Cine intră într-o clinică Life Dental Spa, vede imediat deschiderea acestui sistem organizatoric către unul care se poate institui drept model. Vrednic de apreciere este Ștefan Obreja, al cărui spirit organizatoric a pus amprenta asupra acestor clinici stomatologice prestigioase.

Lui Ștefan Obreja i-am solicitat, în limita timpului de care dispune, un interviu, din care se întrezărește și mai bine dorința clinicilor Life Dental Spa de a ținti către ideal. Despre experiența organizatorică în conducerea clinicilor Life Dental Spa relatează în următorul interviu:

Citeste si:
Mioara Roman, din nou pe mâna medicilor. Declarațiile Oanei despre...
Oana Roman o internează din...

Există sarcini clare și definite ale membrilor echipei?

Există sarcini clare, însă suntem încă la început, creșterea este foarte rapidă și mai pot apărea neclarități. Scopul este ca fiecare om să își asume, să fie proactiv și să lucreze împreună cu echipa pentru a ajunge la cele mai bune rezultate. Lucrăm la atingerea idealului în fiecare zi. Nu avem 20 de ani de management în spate, însă învățăm foarte rapid, avem zilnic ședinte pentru a ține lucrurile pe făgaș.

Ce stimulente le oferiți angajaților pentru a obține performanță? Ce recompense li se dau angajaților dacă comportamentele lor sunt satisfăcătoare?

Pentru a obține performanță, le oferim angajaților training săptămânal pe mindset, posibilitatea de a avansa rapid, cursuri de dezvoltare profesională. În privința recompenselor, le oferim procent din profitul firmei, bonusuri lunare.

Citeste si:
Prinţul Philip a fost spitalizat într-o clinică din Londra
Prinţul Philip, în vârstă de...

Care sunt factorii care satisfac nevoile morale ale angajaților?

Factorii care satisfac nevoile morale ale angajaților sunt accentul pe partea de dezvoltare personală, partea de mindset, coaching, munca cu tiparele limitative ale lor. Ne dorim ca ei să devină asumați, să crească alături de noi și să aducem împreună brandul și ceea ce facem la cel mai înalt nivel.

Cât de mult contribuie ideile utile și constructive ale angajaților/celorlalți membrii în mediul organizațional?

Tot ce am realizat până acum s-a întâmplat în echipă. Fiecare membru din echipa noastră și-a adus contribuția prin idei constructive și fiecare a înțeles că doar împreună putem reuși. Tot ce am făcut până acum s-a realizat doar cu ajutorul tuturor din echipă, nu aș fi putut să fac nimic fără ei și ideile lor.

Citeste si:
Teste COVID-19 in clinica privata a lui Gigi Becali: "Testele le...
Teste COVID-19 in clinica...

Există factori care afectează operațiunile organizaționale?

Există și situații neprevăzute care afectează operațiunile organizaționale, dar noi suntem pregătiți pentru orice situație, facem diverse analize de risc. De asemenea, am luat măsuri de siguranță, suntem o echipă care se pliază foarte rapid și, în cazul situațiilor neprevăzute, ne adaptăm în cel mai scurt timp pentru a repune lucrurile în cursul lor firesc.

Acordați feedback angajaților? Dacă da, la cât timp?

Acordăm feedback în timp real angajaților, numai așa putem crește ca echipă. Dacă întârziem cu feedback-ul angajaților, curba lor de învățare este foarte mare, iar transformarea lor are loc pe o perioadă lungă de timp, ceea ce nu ne-am dori. Ne dorim ca angajații să învețe în timp real, să se adapteze în timp real la nevoile celorlalți membri ai echipei, dar și ale pacienților.

Cum faceți față evenimentelor neașteptate?

Atunci când apar evenimente neprevăzute, reacționăm în cel mai rapid timp și punem întotdeauna pe primul loc nevoile pacienților. Pacienții noștri trebuie să plece de la noi mulțumiți indiferent de situațiile neașteptate pe care le întâmpinăm și facem tot ce ține de noi pentru a le oferi o experiență excelentă, morală și etică. Dacă însă apar obstacole care ne împiedică să facem acest lucru, le schimbăm în timp real, pentru că, fără pacienți, rezultatele noastre de până acum nu ar exista.

Care sunt aspectele care promovează bunăstarea angajaților, care îi ajută să se simtă apreciați și respectați?

Ne asigurăm că fiecare angajat si colaborator este conectat la viziunea companiei și ne dorim ca doar oamenii care sunt implicați în ceea ce fac să rămână alături de noi, altfel este un dezavantaj de ambele părți, și pentru ei, și pentru noi. O echipă puternică înseamnă o echipă formată din oameni care sunt aici 100%, dau 100% atât pentru ei, cât și pentru ceilalți membri din echipă. Ne asigurăm că se întâmplă acest lucru stând de vorbă cu ei, oferindu-le feedback, întrebându-i ce nevoi au și, acolo unde există lucruri pe care le putem transforma, le oferim sprijin, suntem alături de ei.

Oferiți sprijin informațional angajaților?

Da, ne asigurăm că angajații noștri primesc sprijin informațional în timp real de la oameni care au o experiență, de la mentori. Pe lângă acest lucru, punem foarte mult preț pe partea de dezvoltare personală și profesională prin a citi cărți și a pune în practică ideile. În plus, trimitem angajații la cursuri de dezvoltare personală, fapt care îi ajută să atingă potențialul maxim.

O relație de calitate cu directorul general afectează pozitiv experiența de muncă și rezultatele angajaților. Cum reușiți să aveți o relație benefică cu ei?

Din punctul meu de vedere, o relație benefică între directorul general și angajați este o relație bazată pe integritate, pe încredere, pe claritate, pe asumare. Nu este o relație ușoară, căci eu lucrez sincer cu oamenii, comunic cu ei în timp real și găsesc soluții acolo unde ceva nu funcționează. Am o relație directă, sinceră și asumată cu angajații, pentru că altfel nu ar exista succesul clinicilor Life Dental Spa. În relația dintre mine și ei nu există superficialități, interferențe.

Care sunt forțele care au un impact asupra performanței organizaționale?

Forțele care au cel mai mare impact asupra performanței noastre organizaționale le reprezintă faptul că scoatem oamenii din zona de confort, venim cu idei revoluționare atât pe partea profesională, cât și pe partea de dezvoltare personală. Facem acest lucru pentru că vrem să scoatem oamenii dintr-un mers mediocru al lucrurilor și să le demonstrăm că viața este o alegere proprie, iar ei o pot influența în fiecare secundă. Faptul că au ales să fie cu noi, să ne însoțească este o demonstrație că se fixează pe atingerea obiectivelor, pe aducerea clinicilor la cel mai înalt nivel. Noi, ca echipă, ne asigurăm că acest lucru se întâmplă zilnic.

Organizarea, pasiunea, mediul de lucru plăcut, accentul pe dezvoltarea personală ale angajaților au făcut ca rețeaua de clinici Life Dental Spa să aibă un mediu organizațional satisfăcător în toate dimensiunile.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.